Helemaal verliefd op deze speeltjes, en voordat ik wat op het verlanglijstje zet ben ik benieuwd wat het over het algemeen goed "doet" bij babies. En of t veilig is. Zo lijkt mij zo'n omkeerbare handpop leuk, en een boek met die kleine poppetjes die je echt dingen kan katen doen... Qua veiligheid bijv: Liz bijtring heeft haartjes en ik vraag me dan af of kleine babies die haartjes niet op kunnen eten?
Ik had nooit eerder van dit merk gehoord. Tjsa tot ik een kindje kreeg.. en wat ben ik blij met deze keuze. Mijn zoontje is nu bijna zes maanden en heeft al drie maanden lang 3 muziekknuffels van Lilliputiens. Het is zacht, geen stoffige of harige beestjes, elke knuffeltje heeft verschillende stukken materiaal. (zodat de baby's goed het verschil kunnen voelen en ook een stukje herkenbaarheid). Ik heb nu inmiddels 5 artikelen van dit merk. Zoals Anouk (pingiun) Josephine (rups) en nog twee dingen waar ik de naam zo even niet van weet. En het boekje zal ook zeker in ons collectie komen. Ons kindje is er echt helemaal weg van.
Ik vind het enorm mooi speelgoed. Echt heel leuk. Maar... moet er ook wel bij zeggen dat er één van de drie stukken die wij hebben na drie maand kapot was. Het was een soort aapje dat piepte als je er op duwde. Na twee maand piepte het al niet meer en na drie maand ziet het ding er echt niet meer uit. Misschien te intensief gebruikt, ik weet het niet. Over de rest wel tevreden.