Mijn zusje is alweer 27 weken zwanger, dus wordt het tijd om een kraammand te maken. Mijn moeder en ik zijn van plan om voor 10 dagen cadeau's te kopen, dus minimaal 10 dingen moeten er inzitten. Iemand -originele- ideeën?
In onze kraammand zat onder andere: Kleding voor baby Slaapzak Een senseo voor baby (om flesjes te maken enzo) Armbandje met naamplaatje Zilveren potje voor haarlokje en tandje Een fotolijst, waar je elke maand een nieuwe foto in kan doen tot 1jr Ikvond het heel leuk om te krijgen en elke dag wat open te maken!
Naast leuke dingen voor de baby zoals een mooie omslagdoek, badcape met naam, mooi voorleesboekje, leuke kleertjes, soepele slofjes, etc. zijn cadeautjes voor de ouders zelf ook leuk om erbij te doen zoals een lekker geurtje, een dinerbon of een bon voor een schoonheidsbehandeling oid.
Ik heb een kraam'tas' gemaakt voor mijn nichtje. Die is nog niet bevallen, maar heb hem al wel klaar op 1 cadeautje na. Alleen heb ik geen 10 cadeautjes maar wat meer. De meeste cadeaus zijn echt bruikbaar, maar sommige cadeautjes zijn ook als grapje bedoeld!! Ik heb alle cadeautjes in het grootste cadeau zitten, namelijk een rugtasje van Samsonite (kindertasje), wat ze straks voor het KDV kunnen gebruiken. Daarin zit: - rompertje maat 50/56 - spuugdoekjes - sokjes bambino - zwembroekje maat 50/56 (ze hebben namelijk een zwembad in de tuin, hoe bizar ) - pleisters met kinderafbeelding - Doucheschuim Lief! - Natusan bedtime olie voor bad - Natusan bedtime babyolie (massage) - Freddie de Vuurvlieg van Lamaze - Doucheschuim Kneipp (voor papa en mama) - Bruistabletten Therme bad (voor papa en mama) - Massageolie (voor paps en mams) Als grapje: oordopjes en een blikje redbull voor de slapeloze nachten Wat er nog bij moet is een t-shirt met de naam van hun kindje. We doen dit cadeau met 4 personen en komen ongeveer op 100 euro uit. Maar je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.