Sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik ontzettend aan het boeren. Het begint zodra ik opsta en het gaat dat de hele dag door. Hebben meer mensen hier last van en is dit normaal? En heeft er iemand tips om het een beetje tegen te gaan, het is namelijk niet zo smakelijk als je alles de hele dag opboert.
Meid... ik denk dat er weinig aan te doen is....! Sinds ik zwanger ben boer ik er op los als een bouwvakker Ook winden doen het goed sinds ik zwanger ben... terwijl ik voor mijn zwangerschap bijna geen tot weinig winden kon laten! Als je zwanger bent vult alles zich met een hoop lucht. Soms niet altijd even fijn.....
Nou als dit een goed teken is dan laat ik ze ook maar komen en boer ik er ook als een bouwvakker op los! Zolang die kleine maar blijft zitten!
Hehe, dat wordt alleen maar erger. Ik moet 's nachts nu heel veel boeren. Maar wegens hormonen komt je eten eerder naar boven, iets met je maag, weet ik veel (volgens jullie t nog ik ben niet echt duidelijk vandaag). Dus ik moet voor iedere boer rechtop gaan zitten in mijn bed, anders komt mijn eten mee. Erg vermoeiend.
Ja hier nog een die constant boerde. Ik had er nog niet iemand over gehoord. Wat jullie schrijven boeren als een bouwvakker . Terwijl ik normaal nooit boerde... Moet zeggen dat ik er nu ook geen last meer van heb..gelukkig. Stel je voor dat je zoiets overhoudt aan de zwangerschap..
herkenbaar! Boeren en poepkes laten voor een heel elftal bouwevakkers hoor! Zit nu op 13 weken en t blijft aanhouden hoewel het wel minder lijkt te worden. Hoort er dus helemaal bij!
Hahahaha, wat zijn jullie toch weer charmant zeg! Maar eh, in het begin van mijn zwangerschap boerde ik ook als een rus en winden laten, nou mijn mannetje liep de hele dag GATVERDAMME te roepen. Al die afvaltroepen die je lijf uitmoeten als je zwanger bent, lijkt wel een chemische fabriek. Uit allerlei gaten komen dampen, bleeh :^o Kon me niet voorstellen dat mijn man me ooit nog aantrekkelijk zou vinden. Maar het is nu eindelijk over dus er is hoop voor jullie
Had ik ook Was bij mij, of flink boeren laten of boven de wc hangen. Koos voor de boeren. Boeren zijn nu iets minder ( drink ook geen prik meer, dat helpt) maar heb nu wel stink poepjes...
Hier nog iemand met zo'n probleem. Ik doe het nog erger dan mijn mannetje. Hij vind het niet om te lachen, als ik een windje laat of een boertje dan krijg ik gelijk te horen wat voor een varken ik ben. Ik kan er toch ook niks aan doen. Hoort allemaal bij de zwangerschap. Dikke kus Fennita
Boeren, vooral na het eten! Ik drink nu minder prikdrinken. en vanillevla na het eten helpt mij ookgoed. Is meteen een geod middel tegen de misselijkheid. zit dus 's ochtends braaf in mijn bedje een bakje vla op te lepelen.
Hahaha, mijn vriend lacht zich gelukkig slap! Hij is ook nog wel trots 'op zijn vrouwtje' dat ik het op het moment beter kan als hem