Kennen jullie dat gevoel dat je om en om misselijk bent en honger hebt? Ik heb dat vandaag en het is vreselijk irritant. Ik heb honger dus dan ga ik iets eten en halverwege het eten heb ik geen trek meer en word ik misselijk. Wat doen jullie tegen dat gevoel? Ik dacht aan toch eten omdat ik misschien misselijk ben van de honger. Maar ik durf nu niet meer zo goed.
Ja, al zo'n 17 weken. Ik eet meestal wel gewoon, van niet eten word je over het algemeen juist nog misselijker.. Meestal trekt het dan ook inderdaad weg, heel af en toe is het pech en komt het eruit.. Heb dat trouwens niet alleen tijdens de zwangerschap gehad hoor, ook als ik bijvoorbeeld maar heel kort geslapen had of me gewoon niet zo lekker voelde..
Misschien zwanger? Verder kan ik dat hebben als ik migraine heb. Heel misselijk..dan ineens erge honger...dan weer misselijk
Ik weet heel zeker dat ik niet zwanger ben . Kinderen op mijn werk (ik ben gastouder) zijn ook niet lekker en hangerig en koortsig dus misschien heb ik iets opgepikt. Maar ja, wat doe je dan? Eten of niet eten? Ik zit nu wel voorzichtig iets te eten maar dat gaat gepaard met flink wat vrijkomende lucht (sorry).
Ja, ik ken het. Bij mij helpt kleine beetje eten. Een cracker, of een beetje ships. En een half uur daarna pas het avondeten. 'S ochtends drink ik eerst, en een half uur later eet ik 1 boterham, een uur daarna de tweede boterham. Lunch gaat vaak wel goed, maar ik drink na de lunch vaak een glas water om alles wat te verzachten. Mijn maag heeft moeite met het eten doorsturen naar de twaalfvingerige darm, ik 'moet' dus kleine beetjes eten.
Ja cola werkt hier ook altijd goed. Ik drink het nooit..maar als ik misselijk ben wel Of water met suiker ( dat gaf mijn vader me altijd)
Ik heb het ook. Ben echt strontverkouden en ook de hele dag misselijk. Komt volgens mij van het "ziek" zijn. Ik probeer dan toch gewoon te eten, al is het wat minder.