hallo, Een vraagje, Ik ben begonnen met temperaturen. Ik heb het gisteren en vandaag gedaan. Gisteren en vandaag was mijn temp 36,7. Is dat niet hoog? Lijkt mij zo hoog namelijk, of valt het wel mee? Ik heb overigens wel s'morgens gedaan maar ik moest beiden keren wel eerst plassen. Zou het daardoor kunnen komen? liefs lovely
Hoi Nee hoor echt hoog is dat niet. Maar je moet echt tempen voor dat je uit je bed gaat, dat kan wel je temp beinvloeden groetjes
Oke dank je wel natasja, alleen heb ik nog een vraagje. Was ik ff vergeten in het vorige berichtje. Ik wil ook graag mee doen en zo'n temp kaartje invullen, alleen mijn printer doet het ff niet. Is er toch een manier dat ik het kan invullen? Zo'ja... hoe doe ik dat dan? liefs
Op deze site kun je het invullen (is wel engels) dan hoef je niet eerst een papiertje uit te printen. http://www.fertilityfriend.com/
voorm ij is dta wel hoog.. dat kun je niet zeggen dat verschilt per persoon.. ik ken meiden die hebben als ei temp 36.4 ofzo.. en meiden die hebben een temp van 37.5 dus het kan alle kanten op.. je kunt ht pas goed weten na een paar cyclussen.. het kan soms ook nog wel eens per cyclus verschillen namelijk
Oke ik ga het gewoon een tijdje doen en dan zie ik wel vanzelf wat bij mij normaal is. Vanmorgen was ie 36.6.