weer een ontpil vraagje :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fruitig, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    Hoi, nu ik ruim 2 weken van de pil af ben voel ik van alles. Wie had ook deze ontpilverschijnselen?
    - al een kleine week pijn in m'n rug
    - veel hoofdpijn
    - het liefst zou ik in winterslaap gaan zo moe ben ik
    - pijn in m'n onderbuik, net of er een grote blauwe plek zit.

2. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    je zou zeggen trouwens, nu ik mijn banner er zo onder zie staan, dat ik m'n eisprong heb.:D Afgelopen vrijdag had ik al deze klachten ook en was de ovutest nog witter dan wit. Het is ook m'n eerste cylcus na 14 jaar pil, ben uitgegaan van netjes 28 dagen cyclus, maar dat weet ik dus totaal niet zeker!

3. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Hoi FRuitig,

Ik had deze verschijnselen ook.
    Ontzettend veel hoofdpijn, misselijk, moe, last van m'n buik, andere ontlasting. Bij mij stopte dit toen ik de eerrste keer erna ongesteld werd. Had de dag van te voren heel heel heel veel buikpijn en tijdens de ongi (bijna)geen last gehad. Nu gaat het allemaal weer lekker. Alleen wel last van een ontzettend vette huid. Hopelijk verdwijnen ze bij jou ook snel.

Zou kunnen dat je je ei gevoeld hebt maar gezien ook de ande verschijnselen denk ik toch aan ontpillen.
    Succes!

Gr.

4. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    @Ice19: ik hou het ook op ontpillen ja. Tis gewoon even wennen allemaal, het zijn dingen die ik in deze combinatie nog nooit eerder gevoeld heb. Rustig afwachten maar:).
    Ik ga zo nog even een ovutestje doen, wellicht ben ik dan weer iets wijzer

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi Fruitig,

Ik ben op 13 juli gestopt met de pil, daarna onttrekkingsbloeding en sindsdien wacht ik nog steeds op mijn eerste menstruatie (vandaag dag 83).

Twee weken na mijn onttrekkingsbloeding wist ik zeker dat ik een eisprong had. Veel afscheiding, krampen in mijn onderbuik, moe, hoofdpijn, duizelig. Maar niet dus, gewoon allemaal klachten van het ontpillen :(.

Hoop dat er bij jou snel(ler) duidelijkheid is!

6. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    rotpil. ik begin er straks niet meer mee. al die hormonen in m'n lijf, bah. En nu maar wachten op een ei en/of ongi :cool:

Deel Deze Pagina