Ohwjee :-o Lag gisteravond in bed, kreeg een megasteek rechts onderin de buik .. en paar seconde later een vage bruine "bloedstreep' in mijn ondergoed... Denk dat de ongesteldheid gaat doorzetten, maar tot nu toe is het alleen bij dat vage streepje gebleven... Spannend allemaal!!
Ehhhhhh weet je zeker dat je niet een langere cyclus hebt. De megasteek komt mij alleen bekend voor van de innesteling.....maar dat was wel vroeger in de cyclus.
@ Goofychick: Geen idee eigenlijk, heb na de pil de normale ontrekkingsbloedingen gehad en daarna 1x cyclus gehad van 26 dagen... en nu dit!
Echt vreselijk!! al die stomme 'kwaaltjes' wat dus nergens op gebaseerd is! Achjah..... volgende ronde maar proberen dan Spannend voor jou! Hoop dat je een mooie test in je handen mag houden
ik hoop het ook vlootje, maar denk er niets van...want je weet maar nooit....stom lichaam....ga je wel vol goede moed door naar volgende ronde vlootje? vanavond zijn mn darmen aan het rommelen, en vandaag heb ik echt zo'n baaldag..pfff....
Ik ga absoluut vol goede moed de volgende ronde in! Moet zeggen dat ik enorm veel mazzel heb dat mijn cyclus na de pil meteen weer regelmatig is. Afgelopen ronde was ook pas ronde 1, dus was wel heel erg mazzel hebben als ie gelijk raak zou zijn! Ga wel voor de zekerheid beginnen met ovu-testen, dan weet ik in ieder geval zeker dat alles weer helemaal werkt Je weet maar nooit Spannend22, misschien JUISt als je het niet verwacht Maar nog heeeeel even geduld en je weet het
het is idd fijn dat je meteen regelmatig was...daar ben ik nu ook wel beejte bang voor dat ik onregelmatig wordt en langer dan andere cyclussen..maja ik weet het niet..zit gwn in dubio... hopelijk ben ik zwanger, maar weet het gewoon niet.... wij willen in januari testen met ovutesten als we dan nog niet zwanger zijn zeg maar... zaterdagochtend ga ik testen als ik niet ongesteld wordt...
Zoooooo Spannend!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je meteen een 2e streepje ziet Wanneer ben jij gestopt met ac dan? Had je ook de pil?
ik had idd ook de pil.... 8 juli mn laatste pil geslikt....11 juli ongesteld geworden... 8 aug weer ongesteld geworden..netjes 28 dagen..... daarna 7 september ongesteld geworden na een cyclus van 30 dagen.... dus kan bij mij heeeeeel goed ontpillen zijn... wanneer ben jij gestopt?
Ik ben begin augustus met de pil gestopt, weet niet de exacte datum meer.... Ontpillen kan het zijn.... heb de kwaaltjes opgezocht en zijn bijna gelijk aan zwangerschapskwaaltjes.... MAAR je kan ook gewoon zwanger zijn!! Helaas toch nog even wachten. Laat je wel even weten hoe je test uitpakt? Via pb ofzo?
ik ben in juni gestopt ook direct regelmatig, met allerhande symptomen, van verstopping tot misselijk tot krampen en testdrang.. echter tot op heden zonder resultaat.. direct na je innesteling/ bevruchting is het haast onmogelijk om misselijk te zijn en allerhande symptomen te hebben... meestal komt dat rond NOD... Succes.. hou je ons op de hoogte ondanks dat je nu wel al ongi bent geweest? ben wel beniewd hoe snel idereen zwanger is... goodluck! Ik duim!
Vlootje, jammer zeg.. wellicht toch van ontpillen dan misschien..? Hoop volgende ronde meer geluk voor jou! Spannend22, wij testen gelijk. ik ga ook zaterdag testen mits ik niet ongesteld word natuurlijk. heb jij symptomen??
Hey Lean, Ja, heel jammer. Maar was ook wel met stomheid geslagen als het meteen in de eerste ronde zou lukken..... maar wie weet de volgende Jij mag dus ook snel testen.... spannend zeg!
@Lean, ik hád symptomen maar nu neit meer..zo raar..alleen vandaag echt brak, moe en nergens zin in...wel wat energie, maar toch ook moe..heel vreemd....geen maagzuur meer, rug is minder gevoelig...en jij? @Vlootje, ik laat het zeker weten..als ik het niet uit enthousiasme vergeet...als je volgende week nog niets weet, doe je mij anders ff pben???
Ja ik ben officieel al 1 dag overtijd maar heb n cyclus van 30 dagen aangehouden omdat ik vorige maand ineens n wat langere cyclus had. heel spannend.. ik ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden want bij mijn eerste zwangerschap had ik pijnlijke borsten en nu hooguit gevoelige tepels (maar dat kan ook zijn omdat ik er op let haha).