Ik heb een regelmatige cyclus ja. zo een late innesteling kan toch niet?? Ik denk nog steeds gewoon mn ongi. zal vandaag wel doorzetten en zo niet dan morgen maar een testje ofzo.. al is het alleen maar om te zien dat ik niet zwanger ben in de hoop dat mn ongi dan doorzet!
nou dames, eind van de middag getest maar zonder resultaat....ben er niet rouwig om...voel me nog steeds super...heb nog steeds vlinders in mn buik.... zal ik nu morgenochtend testen of zondagochtend pas als ik vanavond niet ongesteld wordt? mijn gevoel zegt morgenochtend, maar manlief vindt dit nutteloos... net bij mn ouders geweest..jeetje wat zaten ze te vissen..ik was steeds iets te licht geraakt of snel gepikkeerd of wat dan ook...zaten meteen te vissen joh..ja dan krijg ik de slappe lach...en zo gingen ze nog ff door..dus als ik zwanger zou zijn, weten hun het al zonder ze het weten haha snappen jullie het nog? heb vanavond een broek aan die ik normaal met een paperclip vastheb omdat mn gulp anders steeds los gaat..nu vandaag heb ik er elastiekjes omheen gedaan...is heeeel de dag goed gegaan..tot tijdens en na het eten..toen knapte mn elastiekje..end at zei ik meteen, dus hoppa, weer aanleiding om iets te dneken voor mn fam....heb wel het idee dat mn buik ietsje is opgezet..heb niet veel kunnen eten..vooral vitaminen zoals worteltjes en komkommer....verder maar beetje vlees en wat pannekoekjes...bijzonder.... heb ook zo'n soort spierpijn in mn rug...zo'n lange rugspier die opkomt....ik weet het niet meer....
Meiden, ik ga naar bed...ben echt moe..en ga mn buikje ff bekijken....ga zondagochtend testen..manlief heeft dat het liefst omdat ik vandaag toch nega heb getest en het dan morgen niet posi kan zijn..opzich heeft hij wel gelijk, maar voor hem makkelijker wachten dan voor mij..hij zegt nu: ja je bent waarschijnlijk toch niet zwanger..dan kunnen we beter 2 dagen wachten... nou we zien het wel...truste...
Oh spannend, spannend 22 . Ik ga denk morgen maar even testen voor de zekerheid.. nog steeds niets te bekennen van ongesteldheid.. zal t dan toch? Kan toch haast niet.. heb zo weinig kwalen en 1x roze slijm na ontlasting (de keer daarna trouwens weer niet...), ppff t vrouwelijklichaam....!
IK BEN ZWANGER!!!! Omdat t niet doorzette net n test gedaan en er staat zwanger!!! Zo niet meer gedacht en dan toch zwanger zijn! Zo leuk!!
Lean, GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk voor je!!! Vooral heel erg genieten nu!!!! Spannend; Ik ben heel benieuwd, ik hoop dat je morgen dan een mooie test in handen mag houden!!! Ik zal heel hard voor je duimen
hier nog geen ongi te bekennen... ben er nu wel rustig onder..wil alleen duidelijkheid..en wat ik aan mn linkerzij had, kreeg ik nu net een steekje in mn rechterzij vlakbij mn ribben..vandaag heb ik ook weer wat van die kleine puistjes bij mn neus waar ikz e altijd heb als ik ongesteld wordt...en 1 in mn gezicht zelf op mn wang..dat heb ik dan weer nooit.... beetje lastig zomn stemming is er gelukkig niet minder om.... wel vreemd dat gister mn eten beejte anders smaakte en dat iedereen wat merkte aan me en dat ik maar weinig op heb...ik raakte het bed aan en ik was vertrokken haha... mn eetlust is verminderd....ben heel de dag al beetje weeïg misselijk ofzo....en mn buik is iets opgezet (of ik wil dat graag zien)....ook de trek naar zoet is weer aanwezig, alleen dat eet ik dan weer niet omdat ik die eetlust minder heb..probeer wel kleine beetjes te eten maja... morgenochtend als ik niet ongesteld geworden ben, ga ik echt testen... pff ons hondje is nog steeds niet helemaal beter...ze eet wel een heeeeeeel klein beetje, maar we zijn net 2 uurtjes weg geweest en dan heeft ze het weer uitgespuugd..en vanacht gespuugd..echt zielig...vandaag nog haar medicatie..hopelijk morgen beter...vanavond niet naar die verjaardag, we willen dr niet alleen laten zo en lekker avondje op de bank is ook nie verkeerd
@lean WAUW wat super gefeliciteerd dus toch zwanger. @spannend ben wel beniewd morgen wat de test aangeeft ik hoop dat je toch ook zwanger bent. ik heb vanochtend ook een test gedaan kon niet wachten hihi een beetje heel erg vroeg. zag helemaal geen tweede streepje helemaal wit wel een verticale streep erdoor heen. maar toen ik hem open maakte zag ik onder het plastic toch een roze lijntje niet heel dik maar toch daar mag ik niet vanuit gaan wacht gewoon tot donderdag af.
Oeh Spannend, ben benieuwd naar je test morgen! Ik hoop ook dat je hondje wat is opgeknapt inmiddels? @ Diane, voor jou is het nu ook spannend aan het worden Heel knap dat je eventueel tot donderdag kan wachten, hoop dat het een mooie roze streep gaat geven
hey vlootje, ja ik ben ook benieuwd..zeker omdat ik nog steeds niet ongesteld ben en nog niet echt ongi kenmerken heb....dat vooral vind ik zo bijzonder aan deze cyclus..maja we zullen zien...ons hondje is redelijk opgeknapt...heeft niet veel gegeten en gedronken vandaag..maar hopelijk houdt ze het nu binnen..dus maar langzaam opbouwen...ze heeft vanavond haar laatste medicijnen gehad.dus hopelijk morgen weer de oude of nog beter opgeknapt...we zijn benieuwd...whaaaaaaaa ik ga zo maar rondje met dr lopen en dan naar bedje..dan is het zo morgenochtend...begin toch wel weer btj zenuwachtig te worden
Nou ik denk dat ik nu al ongi ga worden had begin van de avond bruine zooi verloren en vanavond weer verder niks maar zal morgen wel doorzetten zo begint het altijd bij mij. Maar aan de ene kant wel goed want ben net gestopt met de pil en heb gelukkig gelijk een nette cycles dus daar ben ik wel blij mee. Maar het blijft toch wel een beetje een teleurstelling.
goeiemiddag dames, nog steeds geen ongi en NEGA test...gewoon helemaal wit...sinds vanochtend ben ik echt misselijk en heb een brok in mn keel..maar ga wel gewoon eten, want dat moet van mezelf...verder weet ik ff niet meer wanneer ik moet testen..zit bijna met tranen in mn ogen dit te typen....voel me echt ff k*t...vanacht had ik gedroomd dat ik een posi test in handen had..het moest allemaal stiekem stiekem omdat er mensen bij waren....en er stond bij: 7.2 daar kun je natuurlijk alles bij gaan denken..zo verwarrend dit...heb ook wat last van onder mn buik..net op mn schaambot in die streek zeg maar..dat had ik ook nooit...sorry ben vandaag niet zo vrolijk hopelijk hebben anderen meer geluk...
Aaah spannend Wie weet is het hcg hormoon nog niet hoog genoeg? Maar kan me je frustratie goed voorstellen! Of een positieve test OF gewoon ongi worden, dan weet je teminste waar je aan toe bent! Ik hoop dat het alsnog een mooi testresultaat word...!!!
Idd vlootje, ik wil gewoon ongesteld worden dan ben ik van deze onzekerheid ook af!!!! manlief zegt dat ik dinsdag pas beter kan testen.. ik weet het niet hoor....wat denken jullie? voor het zelfde geldt, wacht ik gewoon tot donderdag ofzo...:x
Tsjah..... kijk het even aan.... kijk hoe je je dinsdag voelt... is er nog niks te bekennen kan je nog een testje wagen, maar als je tot donderdag kan en wilt wachten is misschien wel beter Ooh, ik hoop het zo voor je!! Ik duim heel hard met je mee!
ja het is ff afwachten....dat duimen is lief, maar weet niet of het helpt....sorry ben ff negatief maar voel me echt ff zo....wil gewoon ongesteld worden..het begint ook wat te borrelen etc in mn buik, dus denk dat het vandaag wel doorzet..maar wordt er gestoord van.....ik verwacht niets meer en heb de moed laten varen sorry