hahaha, geeft niks Spannend, kan me je frustratie heel goed voorstellen! Zo in het ongewisse blijven is ook vervelend! Maar dan duim ik voor beide
tussenstand: 1x helder rood bloed bij afvegen net....zal dus wel gewoon ognesteld worden..en dan staat mn teller op 32 dagen kutzooi..echt hier wordt ik zo schijtziek van...klotezooi...nog langer onzekerheid volgende cyclus....kan nu echt wel janken....
Dat het nu langer duurde kan ook te maken hebben met het feit dat je dacht zwanger te zijn. heb ik ook gehad. ik ben later uitgegaan van een gemiddelde cyclus van 30. Succes! Gauw door die ongesteldheid heen en dan je weer opmaken voor je eisprong! En onthou; ook deze fase is leuk. die spanning wel of niet zwanger: probeer ervan te genieten! Hoop natuurlijk dat deze fase.niet te lang duurt want dan is de lol er wel vanaf natuurlijk dat begrijp ik heel goed.
Dat kan idd ook Lean....pff irritant zo'n gevoel wat je toch ongemerkt heel erg hebt he.... net met mn mannetje overlegd, maar gaan toch met ovutesten beginnen..ik vooral maar hij wil ook niet wachten daarmee tot januari...gelukkig...maakt me weer wat geruster en geeft me weer wat meer moed hoeveel rondes heb jij erover gedaan lean? en heb je ovutesten gebruikt? deze fase heeft idd ook wel wat..maar kon toen strax ff neit meer helder denken...ben nu wel beetje over de teleurstelling heen.... net gekeken op Zwanger worden... | Eisprong en vruchtbare dagen berekenen wanneer mn vruchtbaarste dagen zouden zijn...vallen ze midden in onze vakantie volgende week en nu? pff..we willen geen maand overslaan eigenlijk...
Jammer dat het niet raak was. Tijdens pilgebruik ligt je eisprong stil, en als je dan stopt met de pil, ga je je cyclus dus weer terugkrijgen, met alle bijbehorende dingen die je voelt. Wat jij allemaal merkte aan je lijf, had ws gewoon alles met je eisprong te maken. Ook fijn om te voelen: weet je tenminste wel wanneer je erbij moet zijn... Maar het lijkt allemaal vreselijk veel op elkaar: ei, zwanger, menstruatie... Vaak geen peil op te trekken helaas.
@Spannend22: waarom zou je niet kunnen klussen in je vakantie? Enneh.... voor je eigen gemoedsrust: de meeste stellen worden binnen een jaar zwanger. Gaat om 85% procent. Dus als je af ent oe even tegen jezelf roept dat je volgend jaar rond deze tijd op z'n minst iig wel zwanger loopt te zijn, haal je er een hoop stress en druk van af
Overigens: je weet dat die berekeningen van gemiddelden uitgaan en dat dat dus niet perse voor jou op hoeft te gaan? Als je echt je ei wilt weten, zou je ovutesten moeten gaan gebruiken, of tempen. Ja, of je moet 'm duidelijk voelen....
Waarom zou je niet op je vakantie zwanger kunnen raken? Of er in ieder geval een poging toe doen hehe. ik ben een vlotte zwangerwordende.. eerste kindje in 1x en nu 2x. Maar moet wel zeggen dat ik bij beide al maanden van de pil af was. dat kan zeker schelen!
Ontpillen zou goed kunnen.. teunisbloemolie helpt je cyclus korter te houden/maken, misschien heb je daar wat aan?
@ Rozemarijke, dat dacht ik ook al, dus ga deze ronde beginnen met ovu testen om zeker te weten of mijn lijf weer helemaal werkt na de pil
Bij mij heeft het idd echt door gezet vandaag helaas maar gelukkig wel precies na 28 dagen dus heb gelukkig wel gelijk een goeie cycles. @spannend zie dat het bij jou vandaag ook helaas heeft doorgezet helaashopelijk voor ons allemaal dat we volgende maand wel een mooie positiefe test in handen mogen hebben.
@ Spannend & Diane; Heel jammer dat de ongi eeft doorgezet! Hopelijk is aankomende maand onze maand met een mooie test als resultaat
Dames, allemaal veel succes voor de komende ronde! Ik wens jullie een zwangerschap toe en zal hard duimen voor jullie! Aan de klus dus haha!