Kent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Radha, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Radha

Radha Lid

9 dec 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben een paar dagen geleden (helaas) ongesteld geworden. Veel bloedverlies. Iets korter dan normaal en na het flinke bloedverlies veel last van donker bruin slijm. Vanaf de eerste dag van mijn ongie erg veel last van misselijkheid. Pijn in mijn onderrug die helemaal doorstraalt naar mijn schouders en steken in mijn onderbuik. Vooral aan de linkerkant (lijkt bij mijn eierstokken te zitten). Ook een zeurende pijn in mijn onderbuik. Erg snel emotioneel. Ook verdwijnt de pijn soms en komt dan weer ineens terug. Hetzelfde geldt voor de misselijkheid. Misselijkheid is sinds vandaag al minder. Pijn niet. Ik heb ook obstipatie die ik normaal niet heb tijdens mijn ongie. In eerste instantie dacht ik dat de pijn kwam door de obstipatie, maar ik ben er inmiddels achter dat dat niet zo is. De pijn van mijn buik en rug straalt ook door naar mijn bovenbenen (vooral linkerbeen).

Ik weet dat ik niet zwanger kan zijn en ik ga morgen naar de dokter, maar hebben jullie misschien een idee? Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ben je al lang gestopt met de pil of nog maar net?
    Ik ben nu 2 maanden gestopt maar merk dat mn menstruatieklachten anders zijn dan toen ik de pil had.. En zelfs tussen mn laatste mentruatie (zonder pil) en nu (moet denk ik binnen een paar dagen ongesteld worden) verschillen de klachten best wel wat.
    Misschien kan het daaraan liggen?
    Als je al langer gestopt bent met de pil en de menstruatieklachten waren altijd hetzelfde, en nu ineens anders, dan zou ik misschien toch even langs de ha gaan..al denk ik dat het niks is om je druk over te maken. Succes! :)

3. Radha

Radha Lid

9 dec 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil en heb eigenlijk altijd dezelfde klachten.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet je heel zeker dat je niet zwanger bent?
    heb je dat getest?

Anders toch even een arts bellen..
    enerzijds klinkt de pijn naar je bil als ischias..
    anderzijds heeft dat weer niks met je eierstokken te maken..

Ik ben altijd als de dood voor bbz.. dan heb je ook veel pijn, maar vaak nog niet in een vroeg stadium

5. Radha

Radha Lid

9 dec 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het getest 2 dagen na mijn nod. Test was hartstikke negatief. Heb ook gezocht op bbz en ben daar ook een beetje bang voor, maar kan ik dan toch ongesteld zijn geweest? Vandaag een flinke plas oud bloed verloren met een stukje slijmvlies erin (sorry voor de vieze omschrijving). Buikpijn en rugpijn komt met vlagen. Ik ga morgen zeker even de huisarts bellen. Best een beetje spannend allemaal.

6. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hoe oud ben je ,want na je 30 veranderd namelijk je lichaam en ongesteldheid heel erg en heb je meer van dingen last van voor heen

7. Radha

Radha Lid

9 dec 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in maart 29 geworden. Zou dan dus best kunnen dat er vanalles aan het veranderen is?

Deel Deze Pagina