Ik heb eens even een vraag maar pas aan het eind van mijn verhaaltje Wij zijn sinds begin dit jaar bezig voor ons 2de kindje. Nou heb ik al vaker het gevoel gehad zwanger te zijn maar dat was voornamelijk een voorgevoel zonder lichamelijk kwaaltjes. Deze keer was het andersom; kwaaltjes zonder voorgevoel (inmiddels wel een soort voorgevoel, door al die kwaaltjes): Pijn aan mijn borsten, ze zijn gespannen en voller en heb steken in mijn tepels. Ben erg emotioneel, onredelijk, onverdraagzaam, heb puistjes, een vollere, zachtere en pijnlijke buik. Heb het koud en dan weer warm, ben overdag heel erg moe ben maar kan 's nachts gewoon niet in slaap komen. Ben behoorlijk misselijk, heb het zuur, kan sommige geurtjes niet verdragen. 21-04 was mijn NOD maar geen bloed te zien en ook niet het idee/gevoel dat dat er aan komt. Maar... ik heb negatief getest Nou vraag ik me af; bij mijn zoontje teste is 2 dagen na NOD positief, kan het zo zijn dat ik (als ik toch zwanger zou zijn) deze keer pas (veel) later positief test? Kan me moeilijk indenken dat ik deze keer veel minder of minder snel hcg zou aanmaken maar geen zwangerschap is hetzelfde natuurlijk. Of zou het kunnen dat het nog te vroeg is om te testen omdat ik een LF van maar 10 dagen heb? Iemand enig idee en/of ervaring?
Zou heel goed kunnen, ook gezien je kwaaltjes. Ik zou er over een paar dagen nog een testje aan wagen!
Ik testte ook pas later dan na mijn NOD. Mijn LF was toen 8-9 dagen, maar posi testen deed ik pas op dag 12DPO. Hopelijk een positest meis!!
thnx voor jullie antwoorden, ga, als ik nog niet ongesteld ben, zaterdag weer testen. Neem het even ruim, als het me lukt, maar wil niet elke dag mijzelf gek maken. Heb van sensitest van die dipsticks besteld, de ovu-testen daarvan vond ik erg prettig. Op 9-04 teste ik licht positief met die ovu-test dus denk dat mijn ei 10 of 11 april is geweest. Zit nu dus pas op 12 of 13 DPO en dat is aan de vroege kant misschien. Bij mijn zoontje had ik denk ik een LF van 2 weken of iets langer, slikte toen ook clomid (is nu gelukkig niet meer nodig!). Misschien dat het daarom nu anders is maar blijf het toch vreemd vinden hoor (eeeeh, is dit nog te volgen? )
Hoi mamavanF, Ik lees dat jullie mannetje van 3 klaar is om grote broer te worden. Nou... Dat is die van ons ook. En mama voelt hier ook van alles. (morgen NOD) Maar ik heb dat dus vaker. Dat ik ineens een week voor NOG gevoelige borsten en een 'raar gevoel' in mijn buik heb. En dan is het telkens niks. En elk vergelijk met de vorige keer slaat nergens op. De vorige keer dacht ik namelijk zeker te weten dat ik ongesteld aan het worden was (buikpijn ed). Nou, dat werd ik toen dus niet. Maar t zou wel leuk zijn als het nu voor ons allebei 'wel iets' is. maareehm... wat is eigenlijk LF? (ben nog niet zo thuis in al die afkortingen hier)
Hee, ja die kinderen kunnen er wel klaar voor zijn maar ik denk dat wij mama's er nog véél meer klaar voor zijn Zoonlief zegt al een paar dagen dat er een baby in mijn buik zit, de kleine nostradamus Maar denk dat hij dat zei omdat ik gisteren even moest huilen en hij me wilde troosten. Morgen is er een baby in jouw buik mama, zei hij *smelt* Ik heb wel vaker wat gevoeld voor mijn NOD maar dat was meestal gewoon een opgezette buik, van mijn darmen. Deze keer voel ik veel meer maar het meest opvallende vind ik dat mijn borsten pijn doen, dat heb ik in die 20 jaar dat ik ongesteld ben nog nóóit gehad, alleen toen ik zwanger was had ik er last van. En het meest frapante; ik kan héél weinig hebben van mijn lief, kan hem niet echt in de buurt verdragen, om geen enkele reden. Dat had ik met de bio-vader van mijn zoontje ook en ooit, héél lang geleden met een ex ook (maar dat werd een miskraam). Nouja, we wachten wel af, ik weet het ook niet hoor, vraag me af of ik niet gek begin te worden ofzo Oja, die LF is luteale fase (als ik het goed zeg). Dat is de periode tussen eisprong en menstruatie in.
Hallo, Wou even reageren op je ovulatie test. Je zegt dat ie licht positief was. Dit is niet geldig, ze moeten echt KNALpositief zijn. Ik heb namelijk een paar weken lichtpositieve testen en als ie echt eraf knalt, dan is het pas positief. Het streepje moet echt net zo donker zijn als de controle streep of donkerder. Succes in ieder geval met zwanger worden. hoop natuurlijk dat het nu al raak is voor je.
Ja ik weet het maar het was mijn laatste ovu-test, had geen nieuwe meer in huis Dus heb gegokt dat zo'n 2 dagen later mijn ei was, net als de maand ervoor. Toen had ik ook 2 dagen na zo'n lichte test een knaltest. We hebben in ieder geval goed genoeg geklust die hele week, en daarna ook Dus mocht mijn ei later zijn geweest, hebben we toch zo'n beetje goed gezeten (hoop ik). Nu dus inderdaad verder hopen dat het tóch raak mag zijn
Hoi MamavanF, Wat lief dat ie dat zei. Mijn zoontje zei vanmorgen (hij lag tussen ons in in het grote bed): He, hier is plaats voor nog een kindje. En dat precies de ochtend nadat ik had gedroomd over een positieve test! Vandaag ben ik 1 dag over tijd. Maar ik durf niet te testen. Stom he. Bang voor teleurstelling. Ook omdat ik op dit moment heel erg het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden (weeig gevoel in mijn buik en totaal geen last meer van mijn borsten). Maar als ik dit weekend nog niet ongesteld ben ga ik testen. zullen we afspreken dat we zaterdag allebei een positieve test hebben
haha ja dat lijkt me een heel goede afspraak Mooi he, wat die kleintjes van ons kunnen zeggen, kan er zomaar emotioneel van worden. Had ik vandeweek ineens, zoonlief en vriendlief knuffelden elkaar voor het slapen gaan en mama zat ineens zowat te huilen. Heb ik dus nooit he Gisteren had ik het gevoel dan toch ongesteld te worden, buik- en rugpijn maar niks hoor. Vanmiddag een klein beetje rozige afscheiding en ren me suf naar het toilet om te zien of het er nog is maar niks hoor... Of ik word vannacht of morgen ineens enorm ongesteld (neeee, neee, neee ) of ik heb zaterdag inderdaad een positieve test (mijn borsten doen nog wel zeer trouwens en ik voel ze constant zitten zeg maar ) Zit me gek te duimen dat het een innesteling is, hihi Beetje laat misschien met 4 dagen overtijd maar zou zomaar kunnen dat ik 10 dagen terug pas mijn ei had en dan kan het kloppen Zaterdag zorgen we allebei voor een mooie posi-test, deal
Heb trouwens vannacht en zondagnacht ook van posi-testen gedroomd Zondag maar liefst twee tegelijk, hihi
Ja hier ook Wilde testen gisterenochtend maar werd een paar uurtjes daarvoor wakker van de pijn. Is het dus toch doorgezet, een week te laat. Testen was dus niet meer nodig helaas...
@Fietwordtmama; ja balen inderdaad maar het zij zo. Voor jou ook balen! We gaan gewoon vrolijk door, komt toch pas wanneer het komt @bibinijmegen; dat is wel lang zeg, na 11 weken pas en ook gewoon ongesteld. Had je ook niks door zelf? Of voelde je je wel anders? @hier; de pijn in mijn linkerborst houdt aan en ze zijn nog steeds gevoelig en groter, al ben ik dan behoorlijk ongesteld. In de gaten houden maar, want ik vind het niet echt normaal...