Vinden jullie het ook zo erg om jezelf terug te zien op video? Jeetje wat was ik van mezelf geschrokken zeg. Hoe ik praatte, hoe ik overkwam en hoe ik eruit zag pffff. Wie herkent dit? Ben nog niet niet depressief
Dat heb ik ook inderdaad. Mijn vader liet me vorig weekend een filmpje zien waarop ik mijn man ten huwelijk vroeg. Dat zag ik na zo'n 4,5 jaar weer terug en ik vond dat niet leuk om te zien. Ik schaamde me. (Ik had een soort All you need is love liefdesboodschap ingesproken voor mijn man, waarbij ik hem dus ten huwelijk vroeg.)
Haha, erg he! Ik heb mezelf het afgelopen jaar heel veel moeten filmen i.v.m. opleiding, maar het went echt niet!
Och vreselijk! onze trouw video word ook niet terug gekeken hier. Ja de stukjes waar ik niet gefilmd word
Ja ik ook! Mijn stem, hoe ik over denk te komen, hoe ik eruit zie (toch echt anders dan wat ik in de spiegel zie elke dag!) etc.
Vind het verschrikkelijk om mezelf terug te zien en horen. Ga het ook altijd uit de weg. Als er een camera in mijn buurt is ren ik weg
Whahaha hier vind ik het ook echt een verschrikking! en idd mijn stem!! die klinkt zooooveel anders dan dat ik hem hoor hahaha
Vreselijk!!! Ook foto's trouwens! Ik lijk wel een nijlpaard terwijl ik mezelf in de spiegel nog best leuk vind haha
Ja hier ook hoor.. Om van te huilen haha. Behalve toen ik klein was, dan vind ik het wel leuk om terug te kijken
Vind het ook verschrikkelijk... echt heel erg! Zo ook met foto's! Maar toch zorg ik ervoor dat er iemand mij en de kids regelmatig filmt! Misschien kijk ik er nu niet naar .. maar later zal ik heel blij zijn dat ik dat heb gedaan!!