Kent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suzy28, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Hai meiden,

ik maak me toch een beetje zorgen om het volgende en ik was benieuwd of iemand van jullie ook deze ervaring heeft of heeft gehad...

Ik ben afgelopen augustus gestopt met de pil, we zijn toen nog niet voor t eggie begonnen zeg maar, maar dat heb ik meer gedaan om m'n lichaam de kans te geven om te ontpillen. Sinds die tijd heb ik alleen maar cyclussen van 27 dagen gehad. Vorige cyclus voor het eerst voor het eggie gedaan en na 27 dagen geen ongi, maar pas na 36 dagen. Dus nu heb ik ineens een cyclus van 36 dagen gehad en normaal ben ik toch wel 4 a 5 dagen ongi en nu net aan 2 dagen en nu is het bloed ook nog eens veel minder dan normaal. Het is bij mij afgelopen dinsdag begonnen en gistermiddag was het al helemaal weg :(
    Ook heb ik deze cyclus voor het eerst echt hele heftige ongi-pijn gehad toen de ongi kwam, ben gewoon echt zowat tegen de vlakte gegaan. Dat heb ik nog nooit gehad...

Herkent iemand dit?

Liefs...

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee. Misschien ben je nog steeds aan t ontpillen? Ik heb ook weleens gehoord dat als je hoopt dat je zwanger bent dat ook je menstruatie tegen kan houden.

Deel Deze Pagina