Ik ben op zoek naar een mooie en goede portemonnee. Nu heb je die van Fab die ik erg mooi vind, maar ik ben benieuwd wat voor soorten er nog meer zijn
Ik had ook die van Fab, erg leuk, en lekker groot. Nu heb ik er een van Louis Vuitton, even groot als die van Fab.
Ik heb een FAB portemonnee. Één in het zwart en één in leverkleur met sterretjes studs erop. Ik heb mazzel gehad waardoor ik er 2 heb, ik gebruik er 1 en de andere laat ik liggen totdat de eerste stuk is. Ik ben er heel blij mee! Al is hij voor al mijn pasjes en kaartjes wel te klein . In mijn kraamweek veel cadeaukaarten gehad die ik express allemaal snel heb uitgegeven omdat het anders niet ging passen . Hiervoor de grote "clutch" portemonnee van Blond Amsterdam gehad. Ook een top ding en alles paste er in.
Geen! Ik heb een hoesje waar mijn telefoon in zit en ook meteen wat pasjes, ideaal! Een paar briefje en munten pas er ook nog in. Ik heb nooit een tas bij me, heb sowieso zo min mogelijk bij me
Ik heb er een van Pip Studio. Erg mooi om te zien, en aan de binnenkant veel bergruimte. Maar ik heb altijd alles in mijn broekzakken, en daar is 'ie net iets te groot voor. Onderstaand model, maar een heel ander motiefje in donkerroze en bruin. PiP Poetry Wallet S | PiP Poetry | Fall/Winter 2013 | Tassen | PiP Studio
Nee nog 1 van de Hema maar hier komt ook een FAB i love it!! Gelukkig hangt die van de Hema op half zeven hoog tijd voor een nieuwe!
hier ook. Ik heb een taupe kleurige met een lichtroze vlinder erop. Paste mooi bij mijn tas (ook van fab natuurlijk )
Ik heb een gewone portemonnee van Claudio Ferecci. Maar vorige week heb ik een kleine 1-vaks portemonnee gekocht, daar zit mijn rijbewijs in, twee pinpassen, mijn Hoogvliet kaart en mijn bonus kaart. Ik werd gek van die grote zware portemonnee en loop eigenlijk nooit meer met handtas, en deze past tenminste in mijn zak. Vind het tot nu toe echt zo fijn!! Weet ik dat ik een andere pas nodig heb, pak ik hem uit mijn portemonnee, of ik pak die hele portemonnee mee.
Oh 80 euro voor een portemonnee. Dat heb ik er echt niet voor over haha. Ik heb er een van de hema en deze heb ik al.... uhm.... denk 8 jaar ofzo hahahahaha
Ik heb ook een fab en ben er super blij mee. Miet zeggen dat ik m via via met korting heb kunnen kopen anders had ik ook geen 100 euro voor een portemonnee over gehad. Ik ben dol op portemonnees en ze moeten ook zo handig mogelijk zijn, die van fab is echt geweldig.