Teacher Appreciation day - iets Nederlands maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Chebu, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn zoontje heeft binnenkort Teacher Appreciation Day op school en ik wilde daarvoor een typos he Hollandse traktatie maken. Het idee achter deze dag is dat je je lerares etc in het zonnetje zet. Heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen maken? Heb op dit moment even geen inspiratie. Ik heb hier geen zelfrijzend bakmeel maar wel bakmeel met baking soda bijv. en het moet ook niet te moeilijk zijn.
    Dus kom maar op!

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Een blok Goudse kaas bestellen? Of haring, drop of een pak stroopwafels?
    Mocht je zelf creatief aan de slag willen, dan iets van een cupcake met een tulp erop van marsepein oid?
    Succes in elk geval!

3. bloem3

bloem3 Actief lid

17 mrt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets met drop?

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Arretjescake :D
    Appeltaart
    Boterkoek
    Poffertjes (moet je wel een poffertjespan meegenomen hebben ;) )

zoiets...zou gewoon iets lekkers bakken. Deze gerechten zijn overal ter wereld prima te maken :)

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kruidnootjes. Kan je kind ook veel zelf doen. Lusten mensen ook buiten de Sinterklaastijd. Wij maken ze regelmatig als er een bring-a-plate is.

Je hebt geen speculaaskruiden nodig hoor. Ik neem gewoon eetlepel kaneel, en rasp daar wat nootmuskaat en kruidnagel bij als ik het heb. En anders neem ik gewoon andere specerijen die ik in huis heb. Met wat anijs of venkel wordt het ook lekker. Alleen kaneel smaakt ook al goed. Soms snufje zwarte peper er bij. Echt heel simpel.

Deel Deze Pagina