Hey meiden, Ik koop regelmatig nagellak van Essence omdat het lekker goedkoop is. Maar je krijgt er voor mijn gevoel wel erg weinig voor terug. Gisteren was voor mij de druppel: op donderdagavond heb ik mijn arme nageltjes gelakt met 1 laag van een mildroze kleur en 1 laag topcoat (was de basecoat vergeten, oeps). En op vrijdagavond waren er al grote gaten in beide lagen verschenen. Het zag er behoorlijk afgekloven uit...al na 24 uur! Doe ik iets verkeerd of is het gewoon een flutmerk? Hoe doe jij het? Welk merk? En...hoe lang gaat het mee? X
Ik lees mee, bij mij ziet het er ook altijd na een dag al niet meer uit en ik heb al heel veel merken geprobeerd. Ik heb wel eens gehoord dat je de topcoat van hetzelfde merk moet gebruiken als de nagellak omdat het bij een ander merk juist snel afbladdert. Maar dat maakt bij mij geen verschil.
Hema! Blijft altijd goed zitten, behalve op mijn werk dan maar doe ook veel met mijn handen dus dan blijft niets goed zitten haha En spotgoedkoop
Vind dat altijd heel erg aan het soort nagellak liggen, met of zonder glitters enz. Ik vind zelf de nagellAk van Hema (wel zonder glitters want die trek je er in 1 beweging af, scheelt wel nagellakremover haha) en die van catrice wel goed.
Hier hetzelfde, ik heb nagellak van essence, Hema, opi, L'Oréal, Mac,, het maakt niet uit. Onderlaag of niet of er wat overheen, binnen 2 dagen mis in stukjes.. Drama Ik heb wel eens gehoord dat het aan de hoeveelheid vet in je nagels ligt, maar of dat waar is..
Hmm, HEMA dus....dat had ik niet verwacht. Ik dacht echt dat jullie met de meest dure merken zouden komen aanzetten haha.
Essie is mijn favoriet!! - Ik heb alles geprobeerd; en Essie is de enige die niet mijn eigen nagel verkleurd, niet stinkt, niet vreemd afbreekt en vervolgens stukjes nagel meeneemt. Ik gebruik het nu 2 maanden, en mijn nagels zijn nog nooit zo mooi en sterk geweest! Het blijft zeer goed zitten! en het is zeer dekkend! (en redelijk snel drogend!) Kosten: 11 euro.
Ik gebruik tegenwoordig vaak nagellak van essence en ben hier heel erg tevreden over. Gebruik verder geen topcoat of basecoat.
essie, butter london, opi en deborah lipmann vind ik allemaal super super fijn! en catrice met een goede topcoat, zonder is het de volgende dag al eraf. goede topcoats vind ik: essie good to go, sally hansen instadry en butter london hard as nails
Essence blijft juist goed zitten bij mij! Het is dat ie uitgroeit, ik hoef hem nooit bij te werken omdat het afbladdert. Gek dat er zoveel verschil in zit bij de een of de ander
Iemand waar ik mee sport werkt bij OPI, en die heeft echt altijd twee weken mooie nagels. Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als jullie, en wil dus toch ook gaan gebruiken. Ze zegt wel dat je echt base coat, 2 lagen lak en topcoat moet doen voor dat effect. Maargoed, als het dan twee weken zit .
Ik gebruik die Ledlamp van Essence.. Dan doe je eerst een laagje dat je de nagellak er in 1x vanaf kunt trekken, dan de gewenste kleur en dan een laagje gel-lak en dan blijft het minimaal een week mooi zitten. Misschien ook wel langer, maar dat weet ik niet want ik wil na een weekje wel weer een andere kleur, haha.
2 weken.. Dat zou een zeker wonder zijn Zelf groot fan van catrice maar zag tijdje terug al dat essence uit dezelfde fabriek komt Nu ik weer werk (op kantoor!) gaat de nagellak wel langer mee... Toch zeker een paar dagen Hier ook meeste nagellak van catrice.. Essence op een goede tweede plek maar Oh My Gosh doet een inhaalslagje. Vind die laatste nou niet echt goedkoop maar het zit wel altijd goed. Dus als het toevallig in een leuk kleurtje in de aanbieding is neem ik het toch maar mee Laatst lichtroze en zachtgeel gekocht.. Voelde met zo'n ruitspek