ik vroeg me af of jullie dat ook hebben in jullie zwangerschap. Net had ik weer zo'n moment. Ik zat lekker op de bank met mijn vriend en de kleine was lekker aan het trappelen in mijn buik, toen plotseling onze kat van haar stoel kwam en op mijn schoot kwam liggen. Allereerst gaat zij nooit op je schoot liggen, maar ze ging zo liggen dat ze mijn buik als kussen gebruikte en onwijs begon te spinnen. De kleine bleef vrolijk doortrappelen en af en toe zag je de oortjes helemaal richting mijn buik gaan, zo gaaf! We hebben het op camera vastgelegd en foto's gemaakt, maar weet nog steeds niet hoe ik de foto hier op kan zetten, die houden jullie van me te goed!
Jaa leuk is dat he! De katten liggen nu ook steeds vaker bij me. En 1 van hen had het nog eerder in de gaten dan mij dat ik zwanger was. Normaal kwam ie bijna nooit bij me op schoot en toen ging ie ineens elke dag tegen m'n buik aan liggen. Achteraf denk je dan: van he hij voelde het waarschijnlijk gewoon toen al. Zo apart.
Is bij mij net zo, we hebben ook een kat die eigenlijk nooit bij je op schoot gaat zitten, maar nu is het bijna elke avond raak. Gaat bij me zitten en met de pootjes altijd tegen mijn buik aan.. Heel grappig.. Soms reageerd de baby erop.. en begint de kat heel erg te spinnen, zonder dat ik hoef te aaien.. Vreemd dat zo'n kat dan anders reageerd!! Maar wel leuk.. Toen ik geboren werd hadden wij thuis ook een kat, en deze was niet uit de wieg te slaan.. altijd op het voeteneind slapen.. en niemand mocht eigenlijk aan me komen.. Echt leuk!
Het klopt dat katten en honden het vaak eerder weten. Andere huisdieren misschien ook wel hoor, dat weet ik niet.
We hebben geen katten maar een hond. We hadden vanmiddag een hele rare ervaring ermee de hond wilde perce met zijn kop onder mijn trui en legde daar de hele tijd zijn kop neer. Zou hij het al kunnen horen??? Want ja ben morgen nog maar 9 weken maar het is wel heel leuk dat zo'n beest merkt dat er een kindje komt. Onze hond gaat alleen nog maar tegen mijn buik liggen en niet meer erop wat hij voorheen wel deed. Maar zodra ik op mijn zij ligt dan weet hij niet hoesnel hij tegen mijn buik moet gaan liggen. Een heerlijke kruik is dat
Bij mijn ouders thuis is het net andersom. De kat kwam altijd bij me liggen en op schoot zitten. Nu kijkt ze nog eens niet meer naar me.
ik geloofde er eigenlijk niet echt in, maar dit vond ik wel erg vreemd, ze is ook veel aanhankelijker de laatste tijd.
Ik heb dat bij een vriendin van mij.. Die heeft 2 katten en ze zijn niet bij me weg te slaan, steeds om me heen en mijn vriendin zei wel dat ze dat merken dat ik zwanger ben. Grappig he
Dat doen dieren inderdaad. Ik heb weleens gehoord dat katten kunnen ruiken dat een vrouw zwanger is. Als je op straat loopt en je ziet een kat dan komen ze echt naar je toe. Heb dit zelf 2x ervaren toen ik van de 1ste zwanger was. Ook willen ze op je schoot liggen omdat je iets uitstraalt....dieren hebben daar een zesde zintuig voor. Hadden wij die maar
ik ben vanmiddag een tijdje bij mijn vissen gaan zitten, helaas geen reactie , wel toen ik visvoer liet zien we hebben in onze tuin vannochtend een klein duifje gevonden onder het konijnenhok, moeders komt iedere keer kijken, hij kan nog niet vliegen, hopelijk blijven de katten even weg..
Vrienden van me hebben een kat die de wandelende predictor wordt genoemd. Die gaat alleen op schoot liggen bij zwangeren. Alle pas zwangeren die het nog niet willen vertellen bedenken zich wel een aantal keer voordat ze daar op visite gaan