@Minaa en Onje: dank voor jullie reactie. Ik vind deze wel grappig: later kunnen laten zien dat ze in een boekje heeft gestaan. Kan me voorstellen dat ze dat later inderdaad leuk zal vinden om te zien.
@ Bri Net berichtje terug gehad van Typtop... Meteen gezegd dat als hun Samiya wel willen aannemen ze per direct uitgeschreven word bij the kids! Hopelijk krijgen we goed nieuws... Dag Mina, Veel dank voor de aanmelding. Maar als zij al bij de kids staat ingeschreven dan kan ze niet bij ons worden ingeschreven. The kids wil nl. niet dat hun kinderen bij andere bureaus staan ingeschreven. Nog een fijne dag!
Mijn dochter werd op straat gespot. Heb haar niet zelf ingeschreven.... Wij doen niet veel shoots per jaar. Wil verre van een gepusht kind. Heb dat er veel gezien op sets dat moeders hun kindjes dwingen. Mensen zien vaak alleen de leuke dingen maar in van modellenwerk.. Ook voor de kindjes... Hoewel het natuurlijk voor kindjes op spelenderwijs gaat, is het ook wel wachten, wachten en afstanden. Wil zelf dat niet te vaak voor mijn dochter, en geeft zij aan niet te willen is dat voor mij prima. Vervelend voor de opdrachtgever, maar mijn kind gaat voor. Het leuke vind ik de dingen die eerder genoemd zijn. - de foto's/boekjes/tijdschriften - mijn dochter heeft een goed gevulde spaarrekening door de opdrachten die zij gekregen heeft. - de kleertjes die ze heeft aangehad mocht ze houden.
Hallo meiden, heb mijn foto's van mijn meisje gestuurd naar typtop vanmiddag en had binnen een minuut een mailtje terug dat ze haar graag willen inschrijven. Grappig nu ik dit topic tegenkom.. Ben benieuwd hoe t gaat lopen. Moet nu een formulier per mail terug sturen.
hoe melden jullie je kindje aan bij typtop dan misschien doe ik iets fout nog niks gehoord namelijk dus wie o wie verteld het even. B&F casting heb ik wel een leuk contact mee zoontje net ook ingeschreven leuk leuk..
@ Flowertje, misschien nog eens contact mee opnemen? Hier gisteren gemaild en heb zojuist gehoord dat Samiya is aangenomen. Van b&f casting nog niks gehoord Mrsnuke, hele mooie foto! Zoals altijd @ Shawarma, leuk
Nog een paar foto's die ik naar typtop heb gestuurd .. in afwachting van bericht van hun kant Bekijk bijlage 266094 Bekijk bijlage 266096
we staat wel ingeschreven hoor raar heb verder ook geen idee hoe dit gaat maar via de mail zeiden ze dat ze ingeschreven staat.... Vond het wel een goed contact kort maar krachtig Nog steeds van typtop geen bericht hhahahahahhahahah