kent iemand een goede castingbureau voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hier ook benaderd geweest op straat voor mijn kinderen (tweeling), maar heb er nooit aan meegedaan, wilde het niet hebben.

Was voor volgens moeder Anne ofzo, kan dat?
    Maar die vrouw gaf meteen aan opstraat dat zij wel het alleenrecht zouden willen hebben??

2. Onje

Onje Niet meer actief

Ja ik schrok zelf ook een beetje van de koelte daar op het bureau. Het is echt een hele grote witte ruimte met een witte scheidingswand tussen "fotostudio" en soort van ontvangstruimte nou ja er staat een witte tafel met een papier erop waar de namen van de kindjes op staan die die dag komen.
    Maar echt niks verder geen aankleed kussen geen speeltjes ik had verwacht dat wij wel een bakkie koffie konden krijgen ofzo maar ook niet. Echt geen goed gevoel bij the kids!!!
    Dus wij gaan nu de aankomende dagen wat foto's maken als Lemmy er zin in heeft en die gaan naar moeder Anne ben benieuwd naar hun werkwijze.

Voor de mexx shoot hebben wij een kilometer vergoeding gehad, de moeite niet want het was in Amsterdam west en wij wonen in oost.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Onje; echt schandalig hoor

snap ook eerlijk gezegd niet dat er mensen nog ''intrappen''
    Je hoort juist betaald te krijgen, je moet er geen geld bijleggen

als ze je kindje ECHT graag willen hebben, dan hebben ze daar veel voor over, en hoef je niet geld te betalen voor een inschrijving/foto's op de website. als ze dat aan mij zouden vragen konden ze de pot op hoor, het is graag of niet

en alleen kilometervergoeding voor een Mexx shoot? jij bent eigelijk ''gek'' dat je erin bent getrapt. hun vangen honderden euro's voor je kindje, en jou doen ze af met een paar euri benzinegeld, no way dat ik dat had gepikt

Moeder anne mag je gewoon zelf foto's maken tegen een witte muur in huis bijv en dan plaatsen die ze op hun website, zo ook bij andere goede bureaus. Hier nog nooit naar een bureau zelf toegeweest, 0,0 inschrijving of shoot kosten betaald

zoontje heeft oa model gestaan voor LIEF lifestyle, Babyface, Room Seven, Feetje, Lodger, ouders van nu, Babydump, Bart smit, centrum jeugd & gezin, etc, en allemaal op basis van zelf ingestuurde foto's die ikzelf heb gemaakt, ik ga daar écht niet voor betalen, het is graag of niet..

en overal heeft hij een mooi centje voor gekregen + vaak de kleertjes die hij aanhad

4. Onje

Onje Niet meer actief

Ja ik stond ook echt een beetje perplex ! Ben ook stom dat ik alsnog terug ben gegaan !!!!

Ik ga hun ook even een mail sturen dat zij L.emmy van hun site kunnen afhalen en dat ik hun manier van werken absoluut not done vind!!

Hoe stom kan je zijn he !??! En ik heb me toch een grote bek normaal gesproken !!

5. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Wij staan ook pas bij the kids. We hebben een shoot voor Babyface gehad en krijgen wel gewoon een reiskostenvergoeding en een vergoeding voor de shoot zelf. De meiden van Babyface waren erg aardig/leuk, er was gewoon drinken, eten en speelgoed op de set.. En de brochure waar hij instaat hebben we ook gekregen.

De mensen van the kids zelf ken ik niet echt. Hij is met papa geweest toen hij die foto's moest maken voor de website.

6. SeaShell

Leuk dat jou zoontje ook model heeft gestaan voor Babyface

Staat hij ook op de babyface website :D? ik heb wel al het nieuwe boekje gezien voor de nieuwe wintercollectie

Vond het daar toen ook super geregeld, was idd eten,drinken, leuke fotografe en allemaal erg aardig.

7. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Nee, nog niet op de website. Ik houd die wel in de gaten want ze moeten het nog steeds updaten met de nieuwe collectie.

8. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar kwam dat uit van het bureau of van babyface zelf? Daar zit nog wel een verschil!
    Moet zeggen dat ik het ook echt niet zou pikken dat ze op deze
    manier om zouden gaan met foto's/gegevens van onze dochter!
    Toen het merk Bonnie Doon ons benaderde of zij de foto's van onze dochter mocht gebruiken voor een winkel in Parijs werd daar van hun kant meteen een flinke vergoeding tegenover gezet. Zeker bij dit soort dingen... Ze verdienen goed geld aan je kind wanneer deze op internet komt te staan, denk aan kleine webwinkels welke de foto's van een merk vaak ook 'gebruiken'

Desondanks hoop ik dat je meer succes zult hebben bij een andere bureau en zou de foto's zeker opeisen!
    Kun je een mooi portfolio maken!

9. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hebben jullie geen foto's die jullie hier kunnen plaatsen?
    Ben benieuwd!

10. SeaShell

Hier eentje van Room Seven en LIEF!

11. SeaShell

en 1 van Babyface en Feetje

12. Onje

Onje Niet meer actief

Oooooh wat een leuke Daantje !!!

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mijn dochter was ook "ge-scout" door Moeder Anne, één van de betere buro's schijnt het. Ze vonden het in ons geval geen probleem dat we 150km vanaf Amsterdam woonden destijds. Tegenwoordig wonen we 10.000km verder dus dat wordt wel erg lastig. ;)

14. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Mijn 2 nichtjes van mijn vriend zijn kant, staan altijd model voor jubel en feetje zolang het nog hun maat is :) maar dit komt doordat mijn zus op het hoofdkantoor werkt. Hun krijgen geen vergoeding, wel een hapje en wat drinken en een cadeautje. Plus een dag vol gezelligheid!!

15. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal vanavond even achter de laptop duiken voor foto's....
    Met de iPad gaat het niet.

@ Daantje... Leuk! Is dit al nieuwe collectie? Mag je de foto's dan publiceren?

16. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Daantje,

Waaauww super leuk!

17. SeaShell

Thnkx :D @ Lexxie; nee, is van de collectie van 2011 haha

18. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    wouw geweldige foto's !
    Ik vind het niet erg als kinderen op de foto worden gezet alleen bij mijn nicht gaat het zover dat het haar niet aangaat hoe haar dochtertje op de shoots reageert.
    ze denkt echt alleen aan de shoots te belachelijk voor woorden!

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen jongetje Daan, dus tja!!

20. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik wel bizar. Zeker dat je nicht dan niet ingrijpt. Als een kind niet wil, jammer dan. Vervelend voor de opdrachtgever maar het is niet anders toch?

Deel Deze Pagina