De kleurfoto kan ik niet goed beoordelen is te ver weg. Op basis van je zwart wit foto zou ik haar zeker een verhoogde kans geven om ingeschreven te worden. Sprekende oogjes, ondeugend bekkie. Zeer geliefd bij boekers.
en ik vind dat mijn zoontje er ook mag wezen! maar die heeft een hekel aan getut en fotocamera's, dus dat gaat hem niet worden..hahahaha
Hij heeft een mooi fijn gezichtje. Ik vind alleen zn kapsel niet bij zn gezichtje passen. Ik zou de stekeltjes naar elkaar toe laten komen. Dus dat het een soort van hanekam word. En anders zn haren langer laten groeien. Dat is mijn mening tenminste.
De foto met de kids samen kan ik niet beoordelen, is te ver weg. Je zoon heeft een expressief koppie en lange haren (geliefd bij boekers) Ik zou zijn haren wel in model brengen met wax of gel. Vind het nu een beetje oudbollig
Prachtig meisje, prachtige haren. Ik had haar zeker weten in mijn bestand opgenomen. Doet ze al modellenwerk? Zo niet, zeker laten inschrijven. Hoge kans op boekingen!!
Thanks voor je mening yameerah en jullie compliment. Ze staat sinds kort ingeschreven bij typtop. Ben benieuwd..
Mijn jongen staat al op pag 13 en 24 maar deze wou ik toch nog even spammen hoor! De nieuwe raket promoter !
thx! Meneer kwam zo de zee uit rollen..dus helaas geen gel. normaal met gel iets opzij... en mijn dochtertje?
Jouw dochtertje is een type meisje dat regelmatig voorkomt in bestanden. Het kan zijn dat je geluk heb als er weinig 'soortgelijke' in het bestand staan. Je zou dus een poging kunnen wagen.
Nou heb een mail geschreven naar typtop dus ben benieuwd. Heb 4 foto's erbij gedaan, hoop dat dat goed is. 2 vd foto's (ik haal ze zo wel weer weg!) Ik heb foto's met en zonder gel in zn haar gedaan.