Mijn zoontje heeft ook een shoot gehad. Was zelf niet tevreden met het resultaat dus de foto's niet ingestuurd ofzo. Wel over twee weken een nieuwe shoot geregeld, hoop dat dat wat betere foto's uitkomen. Deze shoot is nu al 5maand geleden trouwens. Dit is trouwens een foto van een foto, vandaar niet zo scherp.
@Senais: ik heb mij vergist en de foto's van je meisjes door elkaar gehaald. Ik denk juist dat je oudste dochter een grote kans maakt op boekingen. Zij heeft een mooie kaaklijk, fijn symetrisch gezicht, mooi huidje en sprekende donkere ogen. Kortom, een hele mooi meid dus die het wellicht in de toekomst ook nog ver zou kunnen schoppen als model! Ik zou haar dus zeker inschrijven! Ik heb vroeguh aan de "andere kant" gewerkt, ik was als op zoek naar kindermodellen voor mijn werkgever, een multinational. Ben het eens met Yameera trouwens dat het niet altijd om "mooi" gaat want dat is subjectief. Maar een kind moet vooral iets bijzonders hebben, uitstraling. En vaak draait het dan om sprekende ogen, eventueel in combinatie met een stralende lach. Maar vooral niet-doorsnee en gemiddeld dus! Er zijn inmiddels al wat foto's weggehaald maar ik geef dus op basis van de foto's die ik wèl heb gezien de oudste dochter van Senais en het meisje van Minaa de meeste kans. Eventueel het dochtertje van Flowergirl maar alleen op basis van de foto in het rode pakje. De andere kindjes vind ik persoonlijk er niet (voldoende) uitspringen is mijn bescheiden mening.
Je meisje is een schatje Flowertje, maar ik zou haar niet boeken inderdaad. Maar dat is natuurlijk slechts één mening, mijn mening, dus laat daar niet alles van afhangen. Mijn ervaring is dat Moeder Anne een betrouwbare "graadmeter" is. Als zij je kind willen inschrijven maak je een goede kans op boekingen want zij zijn ook behoorlijk kritisch en werken met bekende opdrachtgevers. Succes!
Ik zie het een en ander aan meningen voorbij komen en ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie van mijn mannetje vinden, zelf erg onbevooroordeeld , vind ik hem het mooiste van de hele wereld natuurlijk.
@Blaine: ik zou het gewoon proberen. Engelachtig mannetje met leuke krulletjes. Je moet denk ik net geluk hebben dat opdrachtgever een dergelijk "type" kindje zoekt en vooral hopen dat er niet niet te veel kindjes in het bestand zitten met een soortgelijk uiterlijk. Ik persoonlijk zou als opdrachtgever om meer foto's vragen om de uiteindelijke keuze te maken.
Je was mij al voor Blaine! Foto is erg ver weg genomen maar ik denk wel dat je zoontje een redelijke kans maakt! Gewoon proberen dus.
Nikki, wat vind je van mijn meisje die op pagina 38 staat? Moet ik wachten tot ze meer haar heeft of zal ze helemaal geen kans maken?
Ben ook wel een beetje nieuwschierig geworden naar mijn zoon...!! We zitten te twijfelen of we een poging gaan wagen... Willen jullie je eerlijke mening geven?? Dank je wel!!
zelf vraag ik me af waarom je je kind zou opgeven voor een castingbureau, laat het kind als het ouder is en begrijpt wat het is zelf weten of hij/zij het wil. Begrijp me niet, ik heb ook weleens gedacht om mijn dochter op te geven bij zo'n bureau, vaak ook omdat ik te horen krijg wat een mooie meid het is maar uiteindelijk vind ik dat het haar beslissing moet zijn en dat kan ook als stuk ouder is.
Tja.. ze hebben nou eenmaal kleine kindjes nodig voor de reclames... Zou toch te gek zijn om een kindje van 8 of ouder een pamper new born reclame te laten doen... of voor de nieuwe olvarit smaakjes...of voor een baby kledinglijn. En noem maar zo verder op (zoals figuranten). En als je een leuk uitziend kindje hebt die graag in de belangstelling staat...waarom niet zou ik dan zeggen.