Ik ben benieuwd naar jullie mening Dit zou natuurlijk geen foto's zijn die ik dan opstuur naar andere bureau's. Gaat even om mening uiterlijk/ogen of jullie hem geschikt vinden
Die van mij zou dan perfect zijn, ze staat enorm graag in de belangstelling en ze wil topmodel worden als ze groot is (ik denk niet dat het lukt omdat wij allebei klein zijn, ik 1.65 en man 1,70) maar met foto's maken hier thuis poseert ze graag maar de druk van presteren wil ik nog niet voor haar, ze heeft haar school ook
Dat heb je als ouder natuurlijk zelf in de hand. Stel dat je kibd overspoeld wordt door opdrachten kan je als ouder er voor kiezen er maar de helft te doen ofzo Als je het hebt over de miss verkiezingen zoals in amerika.. tja dat vind ik te ver gaan... maarja ook daar spelen de ouders een grote (lees bijna altijd dè grootste) rol in
Ik vraag me eerlijk gezegd wel af of moeder Anne wel zo'n goede graadmeter is als Nikki zegt. Ik keek in het bestand en zag veel niet-bijzondere kindjes op huis-tuin en keukenfoto's (dus zonder egale achtergrond).
@Bloem en Veronique, mooie kindjes, zeker foto's naar een aantal buro's sturen. Denk dat ze een hele goede kans maken.
wat een super knap ventje! Ik vind zeker dat hij iets bijzonders heeft en zou hem dan ook zeker inschijven!
Yameerah en anderen: Ik was eigenlijk ook wel benieuwd naar wat jullie vinden van mijn middelste zoontje. Zou hij kans maken om ingeschreven te worden? Hier een foto Bekijk bijlage 266720
Ja ik ook. Bij the Kids vind ik dat veel minder, sowieso staan alle kindjes daar voor een witte achtergrond maar het zijn ook veelal bijzondere/mooie kindjes..
Ik denk dat moeder anne geen graadmeter is, ik weet ook niet of die er wel is. Ik denk ook niet (met alle respect) dat iemand hier kan zeggen of onze kindjes kans maken, of diegene moet op dit moment bij een bureau werken en weten wat er gezocht wordt. Waarschijnlijk zullen zij sommige kindjes eerder aannemen dan andere maar of daar nou echt een wat over te zeggen valt dat je dan meer opdracht krijgt betwijfel ik. Ik denk dat een bureau van ieder "soort" (kort lang dun dik jong oud blank donker kaal behaard etc. etc. ) kind een bepaald aantal wil hebben, afhankelijk van de (vaste) opdrachtgevers waar zij mee samen werken weten zij een klein beetje wat voor soort gezicht bepaalde opdrachtgevers zoeken. Als ik nou naar mijn zoontje kijk ja tuurlijk vind ik hem de knapste de mooiste de beste die er rond loopt (nou ja ligt te kwijlen ) maar voor een ander is het een doodnormaal kind, en eerlijk is eerlijk ik zie zelf ook wel dat het geen dicaprio'tje, pittje of a la beckham is maar nu heb ik hem afgelopen week bij 4 bureau's voorgesteld en allemaal binnen 1 dag (waarvan 3 binnen 5 min) antwoordde dat hij wordt ingeschreven. Dus sja ze zullen waarschijnlijk zo een gezicht als hem net niet hebben ofzo.
Ik ben erg nieuwschierig wat anderen van ons ventje vinden... Op pagina 48 staat hij. Zit in dubio om hem in te schrijven en wil graag advies en commentaar!
Inderdaad.. Gewoon foto's sturen en dan hoor je wel of ze interesse hebben of niet.. Jouw zoon is ook wel een echte beauty, hoor...
Bloem ik smelt weg door die ogen van jouw zoon !!! Gewoon inschrijven ! Nee heb je ja kan je krijgen wat kan je gebeuren!
Ik heb 7 jaar de casting voor een aantal grote bedrijven gaan en dit waren ook regelmatig kinderen. Als ik zie dat mijn perceptie al zo anders kon zijn dan die van mijn collega, is het bijna onmogelijk om hier een goed oordeel te geven. Zeker als ik foto's zie in rare pakjes en met hoofdbedekking. Maar goed, er is niks zo lastig als de beoordeling van je eigen kids. Dus...roep maar!