Super ogen! Echt bijzonder! Maar die oorbellen zou ik even een beetje uit beeld houden. Dat is en blijft vaak een discussiepunt op,deze leeftijd en daar waag je je als opdrachtgever vaak niet aan.
Nee daar ben ik het mee eens... Heb die foto's ook niet opgestuurd. Al vind ik dat die knopjes geen probleem zou moeten zijn.. met een shoot shop je ze er ff af.. geen probleem lijkt me toch? Word ook nergens naar gevraagd eigenlijk...
Ze is gewoon Nederlands maar met een klein beetje Spaans van mijn kant. Eens dat bet Photoshoppen zo is gedaan hoor, maar wil je het goed doen kost het aan uren zeker 300 à 500 euro en dat hadden we er vroeger niet voor over.
De meeste opdrachtgevers vragen toch kindjes zonder sieraden of iets. Ook geen speldjes in de haren, geen staatjes of elastiekjes... Zou daar dus zeker rekening mee houden... Onze dochter heeft ook oorbellen, maar deze gaan uit tijdens een shoot. Ik kan niet van de fotograaf verwachten dat hij ze wegshopt toch?
Nja je ziet er wel wat spaans in terug hoor... echt mooi! zie je ook in de oogjes van je vent... nu ben ik stiekem wel benieuwd hoe je er zelf uit ziet als ze zo op mama lijken.. hihi.. Tja nja goed ze zitten er nu eenmaal.. ze vinden dr leuk met knopjes of zonder en dan wat moeite ervoor willen doen...