ooh ook al niet goed Ik zal morgen ff zoeken naar een recht in de camera foto nu ga ik me nestje in met de nieuwe van Karin Slaugther heerlijk
oh vind het ook geen probleem om ze even uit te doen voor een shoot hoor.. Maar dan zie je ook wel gaatjes...
Blaine, Ik heb jaren voor Adidas de campagnes verzorgd en ik had hem er zeker voor geboekt! Goede kleurstelling in zijn gezicht en ik denk makkelijk te mengen in iedere compositie.
Haha mijn man heet Jaap! En het is gewoon echt een hollander hihi. Hij was ook 5120 gram toen hij bij 38 weken kwam dus echt een JOOP! Dnze, echt een hollandse knul! Dit vind ik geen goede foto maar die andere zeker wel.
Haha wat leuk, topic word nu druk bezocht!! @ 078mama, ben ook benieuwd wat je van mijn meisje vind! Staan 4 fotos op deze pagina; http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/375441-kent-iemand-goede-castingbureau-voor-kinderen-39.html#post13317951
@ minaa: jij hebt echt een prachtig dochtertje! @078mama: zowel jij als dochter mooi! Vind het prachtig getinte kindjes! Hier ook jongste getint omdat mama mix heeft in Fam. Van Spaanse en Italiaanse afkomst ( verre voorouders)
078, wat is jouw mening over mijn dochter? Moet ik wachten tot ze meer haar heeft of zal ze helemaal geen kans maken? Bekijk bijlage 266795 Bekijk bijlage 266796
Apart! Open uitstraling, prachtige krullen natuurlijk! Maar geen 13 in een dozijn. Ik denk vooral heel goed voor fashion te boeken.