Romy heeft een rol in de reclame is iemand en moet iemand spelen ze heeft een karakter dus wet niet of ik mag zeggen wat ze speelt.. dus geen idee.. Ze moet dus iemand spelen en daar is wel nette kleding voor nodig dus misschien regelene ze dat wel voor haar omdat niet meer kindjes dat spelen hahahaha lekker duidelijk.. we gaan met de bus omdat we naar amsterdam centrum moeten dan is bus goedkoper namelijk
Als ze echt een prominente rol speelt zal de kleding wellicht geregeld worden, ze zullen dan ook vragen naar het precieze maten Valt het op een doordeweekse dag? Dat vind ik altijd zoooo slecht van vrijwel elke opdrachtgever Die houden er geen rekening mee dat kinderen tegenwoordig ook nog naar school moeten, bah. Vrijwel alle grote modemerken doen shoots onder schooltijd plannen ipv na school of in het weekend, slecht..
Ik heb het topic een poosje gevolgd... Wat leuk flowertje, dat jullie een opdracht hebben! Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik m'n meisje in zal schrijven... Natuurlijk vind ik m'n meisje bijzonder, maar het is de vraag of anderen dat ook zien. Dus even een fotootje om jullie mening te horen!
ik had een mailtje gehad van B&F casting dat ik alleen de confectiemaat in hoefde te vullen. Betekend dit dan dat ze mijn zoontje in willen schrijven of niet?
je zou het denken ja.. anders hebben ze daar niks aan... maar het zijn niet de sociaalste mensen daar geloof ik... je moet echt gissen naar wat ze bedoeld
Ik kreeg van B&F een mailtje dat ik haar sofinummer nog moet geven om de inschrijving compleet te maken... Ook niet echt duidelijk!
ik vind B&F wel duidelijk misschien omdat ik zelf ook makkelijk ben ofzo hahahahahaha maar ze mailen inderdaad gewoon lekker makkelijk.. Gewoon vragen of ze ingeschreven staan ja of nee
Ik ben dus niet de enige die t vaag vind. maar heb idd al gemailt met de vraag of ik zn naam e.d niet hoef in te vullen. maar lijkt mij dat ie m niet verstuurd als je de dingen met een *ervoor niet invult,toch?! En anders kon ik zn maat toch in de mail zetten...
Onze oudste staat nu ingeschreven bij Typtop met onze eigen fotos. (Leuke fotos, ze had een fotoshoot gehad). Maar mag je deze zelfde fotos dan ook naar een ander sturen? Straks staan daar dezelfde fotos op de site beetje raar of niet?
Ik had van onze dochter nieuwe foto s ingestuurd (staat al bij verschillende bureaus maar foto s waren erg verouderd omdat we er een tijd niks mee gedaan hebben) had ik ook de foto ingestuurd van haar met haar broertje samen omdat ik haar er zo leuk op vind! Wordt ik binnen vijf minuten terug gemaild met de vraag hoe oud onze zoon is, netjes terug gemaild.. Weer vijf minuten erna wordt ik gebeld of ze hem mogen voorstellen voor een opdracht want ze waren opzoek naar een jonge baby en ze vonden hem zo n mooie baby! Eigenlijk had ik eerst zoiets van hij is wel erg jong! Maar het is maar hooguit een uur werk en hij verdiend er meteen een aardig centje mee, dat is natuurlijk ook leuk voor zn spaarrekening! Morgen hoor ik of ze hem daadwerkelijk willen boeken.. Ben benieuwd!
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest en heb nog geen tijd gehad alle post te lezen, dus vergeef me als deze vragen al eens gesteld zijn; * Hoe gaat dat tijdens een fotoshoot; wordt je kindje 'meegenomen', of mag je er op gepaste afstand bij blijven?? * Wordt er rekening gehouden qua dagen/tijden van een shoot ivm evt. schoolgaande kinderen?
Wij mochten bij de tv opname er inderdaad gewoon bij blijven. Soms zelfs zitten in de set, maar dan net buitenbeeld. Of inderdaad ietsje verder weg maar was nog dichtbij. Bij opname reclame waren we er niet bij maar kon ook niet omdat het om pure reactie ging zonder toezicht. Volgens mij verschilt het of ze rekening houden met schooltijden, proberen het volgens mij wel ook ivm arbeidstijdenwet enz. Tot nu toe bij ons buitenschool tijd en jongste OS nog geen 4. Hoop dat het duidelijk is, gaat om mijn ervaring. Zal misschien per buro verschillen