Staat op vrijwel elke site,ook bij moeder anne staat het, maar heb zowel bij moederanne, echtemensen, Typtop, antimodels,etc nog nooit een euro te hoeven betalen, en daar doe ik ook echt niet aan.
Oh raar, ik heb iig niks betaald, en zou dat ook nooit doen Het is graag of niet zeg ik altijd maar. Nooit geld bijleggen iig
als je verder wilt moet je betalen bij echte mensen dus die valt af helaas anti-models staan we al ingeschreven
Hier na lang nadenken Emma ingeschreven. The kids die zoeken alleen dichtbij Amsterdam helaas net als Moeder Anne. Heb een mail gestuurd naar Anti-Models en Typtop vanmiddag. En Emma is nu al ingeschreven bij Typtop. Anti-Models nog niks gehoord. Maar verwachtte al niet zo snel wat te horen. Had 2 foto's gestuurd:
Haha wat leuk! Maar hier is ze al een heel stuk groter? Is het al zo lang geleden dan, nee toch? Of loopt de serie zo achter?
Er was altijd een van ons mee en we mochten natuurlijk ook op de set blijven. bij bepaalde opnames zitten we zelfs in de set maar dan net buiten beeld... erg leuk om eens mee te maken Babyr: opnames zijn opgenomen van dec 2011 tot en met april 2012. Dus valt wel mee hoelang geleden. Ze filmen 2 maanden vooruit.
@ kristel... Dat is nie waar hoor! Wij wonen echt een heel eind van Amsterdam af (ruim 5 kwartier rijden) en toen mijn dochter gespot werd was dit geen probleem!