Volgens mij schrijft b&f iedereen in?? Althans zoals ik het opmaak uit hun site.. Ik zou vanmorgen iets horen over de opdracht maar nog niks gehoord behalve een mail dat ze hopen dat ze mij vandaag iets kunnen laten weten.. Het is trouwens via anti models, dus ze kunnen best snel reageren hoor
alleen daar. maar had idd het idee dat b&f iedereen inschrijft... van de rest heb ik niks gehoord. had antimodels en nog 1 aangeschreven.
Ja maar die heeft een aanmeldingsstop nu geloof ik.. Julia staat nu bij typtop, B&F Casting, Anti models (al zie ik dr nog niet op de site) en Dutch casting agency / de casting studio
Gek?? Ik heb daar gister avond toch ook maar foto s van onze zoon naar toe gestuurd (kan altijd nee zeggen tegen een eventuele opdracht) en vandaag al meteen een reactie terug gehad dat hij ingeschreven is..
als het goed is is de opname nu dinsdag heb verder wel alle info nu maar mag er verder niks meer over zeggen... Spannend we hebben er zin in ben benieuwd of romy er zin in heeft
ja lijkt mij ook maar ik ben bang dat ze miss wel gemailt hebben,maar dat die niet aangekomen is. want dat heb ik vaker gehad datbedrijven ofzo .com hadden gedaan maar t is .nl en ja dan kan ik wel mailen maar vindt dat zo opdringerig
En je zoon staat niet al op de site? Onze zoon is meteen op de site gezet na bevestiging.. Misschien dat ze jou dat ook hebben gemaild jij dat niet hebt gehad en hij er dus wel opstaat?
ja ik ook Ga je suus02? Ik denk ik niet want romy moet dinsdag ook al voor peijnenburg Wel leuk misschien komen we elkaar nog een tegen
Hier geen oproep gehad van b&f en heb wel een 4 jarige daar ingeschreven staan. Niks gehoord van typtop en niks gehoord van anti-models en niks gehoord van moeder anne. Beetje jammer.... Helaas. Ze reageren dus gewoon wel snel als ze iets in je zien. Ga er dus vanuit dat ze niks in dr zien
Ik heb wel gereageerd, dus afwachten of we uitgekozen worden. Op peijenburg niet gereageerd omdat we dinsdag niet konden.... Zou inderdaad leuk zijn als je zo elkaar eens tegen zou komen