kent iemand een goede castingbureau voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ze hebben Damiën ook ingeschreven bij B&F..

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Somsgaat het niet zo snel bij die bedrijven hoor hahahah erg he

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    oke ja je moet ook uitgekozen worden inderdaad als de boeker je kindje niet wilt dan helaas

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hier staan ze ook bij B&F en bij kidscasting ingeschreven. Van anti-models heb ik wel bericht dat ze nog in de map "te beoordelen" staat maar dat het drukker is dan normaal ivm vakantie. Vaag....want anderen horen wel wat haha.

Vind het wel jammer, zeker omdat er een paar meiden hier zó enthousiast over haar waren. Maar goed, ze krijgt er zelf niks van mee dus haar maakt het niet uit :).

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik hoor ook niks van moeder anne en typtop belachelijk gewoon zeg dan nee P:p

Maar romy staat nu wel bij veel ingeschreven

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dit vind ik dus ook. Maar goed, misschien krijgen we opeens na 4 weken nog een mailtje. En anders ga ik gewoon blijven mailen hoor. Niet dat ik perse wil dat ze ingeschreven wil, liever niet als het niet van harte gaat, maar gewoon omdat ik vind dat je best even een reactie mag geven.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahah ja hier ook zo!
    kreeg toch wel te horen dat ie fotogeniek is. wel jammer maar ja.
    van ant-models heb ik zelfs zo'n mailtje niet gehad.
    dus misschien toch niet bijzonder genoeg.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    heb ik niet naar gekeken maar denk t niet.
    ik denk ook idd wat Senaïs zegt, als ze wat in je kindje zien reageren ze gewoon wel snel :)

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    weet niet of dat waar is hoor want typtop reageerd niet maar B&F wel en echte mensen dus dan moet iedereen toch een andere blik hebben op onze kinderen

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dit kreeg ik alleen omdat ik zelf had gemaild dat ik het vreemd vond dat ik niks hoorde en dat anderen na 3 uur al bericht terug hadden gekregen. Dus ook niet uit henzelf verstuurd hoor ;)

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Moeder anne reageert ook niet hoor..vind het echt slecht van.ze !

12. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.391
    871
    113
    home sweet home
    inderdaad maar weinig buro's laten wat van zich horen, wel jammer hoor. zou wel zo netjes zijn dat ze tenminste iets terug reageren!

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja vind ik nou ook kijk b&F casting is makkelijk in de mail maar ze reageren wel teminsten

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Inderdaad B&F en kidscasting reageerden bij mij wel snel. En daar staan ze ook bij. Anti-models zou dus nog moeten reageren. Typtop 2 keer gemaild maar bij beide keren geen reactie. Moeder Anne reageert ook helemaal niet, ook niet met een bevestiging oid.

Ach ja, misschien hebben ze het zo druk dat ze alleen de "leukerds" er uit halen om op te reageren. En geen antwoord moeten wij maar zien als afwijzing denk ik haha. Ook goed.

Ik had de oudste trouwens ook aangemeld voor een kledingmerk, daar zochten ze meiden voor met maat 110 of 116...en daar wordt ze wel in het bestand opgenomen. Kreeg terug dat ik een mooie dochter had en dat ze haar in het bestand doen voor de fotograaf die straks de shoot voor de winterkleding 2012-2013 gaat doen. Dus dan moet ze nog uitgekozen worden haha. Maar goed, ze is niet bij voorbaat al afgewezen. ;)

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ach ja we zien het wel toch;)

ik ook al 2 keer naar typtop gemaild.
    Verder moet je betalen voor kidscasting dus die doe ik niet

Romy staat nu bij

Anti-models
    B&F
    Echtemensen

The kidz wou haar ook maar dan mag ze bij die andere niet en dat wil ik niet

Via B&F heeft ze dinsdag een reclame

16. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.391
    871
    113
    home sweet home
    Mijn meiden staan ook in het bestand, vandaag mail gehad van het kleding merk (denk namelijk dat we het over hetzelfde merk hebben gezien de maten)

al met al komen er zo steeds meer "concurenten";)

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    welke mail van welke casting bureau?

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou het bureau zei dat ze vandaag wel iets zouden horen..
    Shoot zou ook maandag of woensdag zijn, maandag gaat dan al niet meer lukken ;)
    Maar ja so,s verzeten ze zoiets ook nog weleens dus we wachten het af...

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja ik kreeg vandaag alles te horen over dinsdag maar dinsdag kan ook nog woensdag worden hahahaha beetje onduidelijk maarja heb beide dagen vrij.

Ik heb wat info gekregen maar niet alles want dat mag ik dus nog niet weten omdat het script geheim is

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.684
    1.445
    113
    Maar gesproken over modellen, ben ik nu de enige die dat kind van de zwitsak reclame zo eng vind :), krijg altijd de kriebels als die in beeld komt :), hopelijk niet iemand van hier ;).

Heb mijn zoontje toch nog niet ongeschreven vind het denk ik toch iets te spannend :D

Deel Deze Pagina