Ik zou een extra paar meenemen naast je slippers. Als het maar.bij je netjes past. Lijkt mij voldoende hoor.
Maar wat is casual want als het wsrm is heeft se geen lange broek aan als ik noi een setje lange broek meeneem en rokje en jurk is het toch genoeg
Extra truitje ect is natuurlijk zo mee genomen...... maar qua schoenen lijkt me genoeg hoor. Mijn ervaring is dat ze meer letten op kleur. Dus zou verschillende kleuren meenemen.
Dat jongetje van die zwitsal reclame vind ik juist schattig! Echt een brammetje. Vind hem niet lelijk hoor..
@flowertje Absoluut geen merkkleding meenemen waarop het logo goed zichtbaar is, dat mag namelijk niet in een commercial etc Ook al is het snikheet, toch lange mouwen meenemen en lange broek In modeland weet je het nooit Meeste zomershoots worden in de winter geschoten en de wintershoots in hoogzomer Kan dus best zijn dat ze een winterse sfeer willen uitstralen in de reclame terwijl het hoogzomer is, dus ik zou zomer en winter/herfstkleding meenemen
Hahaha ja hier ook Ik heb typtop en anti-models ook even gemailt trouwens. Ben benieuwd of ik wat ga horen.
hier is het morgen zover hopelijk heeft ze een beetje goede zin vertelde haar al dat ze goed naar iemand moest luisteren enz.. maarja het is een kind van bijna 4 hahaha en nog een meid ook als dat maar goed gaat....
Vast wel... Ze zullen er wel ervaring mee hebben... Zet ook niet te veel druk op haar en laat dr maar zelf doen.... Dan komt het vast goed..
ik maak me gewoon druk hahahahaha dat ze zich echt gaat gedragen als een draak oooooo wat erg he hahaha
Neee joh... gewoon niet te veel erover hebben... dan is ze vast heerlijk zichzelf... komt goed hoor..
@flowertje idd niet druk maken het komt echt wel goed!! Ze hebben ook ervaringen met kids dus daar kunnen ze echt wel mee omgaan, mocht ze een 'draak' worden ineens haha Ik heb een mail terug van anti-models, mijn zoontje is geschikt om in te schrijven maar dit kon even duren ivm de vakantie periode. Maar goed ben blij dat ze me in ieder geval terug gemailt hebben!
Gewoon zo goed mogelijk uitleggen van we gaan morgen ergens heen en zus en zo en dan niet meer over hebben, hoe drukker en zenuwachtiger jij doet hoe gekker je kind, is mijn ervaring met mijn monster, in elke situatie