Je kan je dan gewoon inschrijven hoor.. Geen probleem. Duurt alleen eventjes.. Julia is ook "goedgekeurd" maar ze is nog niet verwerkt in het bestand
Een buy out is een bedrag wat je krijgt (niet altijd) voor gebruik van b.v foto s / filmpjes etc voor een bepaalde tijd, vaak langere tijd, in ons geval drie jaar.. Dan krijg je een bedrag zodat zij die drie jaar de foto s mogen gebruiken.. Ik heb bij zowel Es.may als nu bij St.ijn (nog niks van gehoord in ieder geval) nog nooit wat hoeven te betalen... Als het wel moet kun je vragen of ze het verekenen met de eerste opdracht, een goed bureau doet dat vaak wel! Ik woon in brabant dus ook geen 30 km van Amsterdam maar verder... Geen probleem! Wel zeggen ze bij anti models dat als de shoot in Amsterdam is en je er buiten woont ze in principe geen reiskosten vergoeden (maar das ook niet altijd soms krijg je het wel)
kleintje, dank je wel voor de uitleg. flowertje, ik heb het inschrijfformulier ingevuld en nu krijg ik de volgende melding: Hartelijk dank voor uw aanmelding. Graag ontvangen wij nog foto's van u. U kunt dit versturen naar: Anti-Models Linnaeusparkweg 4 1098 EA Amsterdam Let op: Zonder foto's kunnen wij uw aanmelding niet verwerken!! Kunnen ze de foto's die ik naar hun gemaild heb niet gebruiken voor de aanmelding? Ik heb nl. alle foto's op de laptop staan. Zonder foto's wordt ze dus niet aangemeld. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik heb digitaal fotos gestuurd.. Nieuwe foto s vab E.smay.. En toen ze om St ijn vroegen ook van hem Gewoon terug mailen met foto s en erbij zetten dat je alleen digitaal hebt...
ik heb een mailtje van Sasja gekregen met de vraag of ik foto's digitaal naar hun wou sturen. Dat heb ik gedaan. Via een bericht krijg ik antwoord van hun of ze wat voor mijn dochter kunnen betekenen. Ik ben zeer benieuwd.
zo en we zijn weer terug was erg leuk romy heeft zich super gedragen ik mag helaas niks zeggen :S maar als de reclame op tv is wel hahahhahahahahha
Bekijk bijlage 269070 mijn mooie dame bij de opname deze mag ik wel plaatsen je ziet niks van de opnames
neej ze wisten het niet hopelijk horen we het van B&F maarja we zien wel hahaha er was in ieder geval genoeg ontbijtkoek hahahahha
Leuk flowertje En genoeg ontbijtkoek? Dan hoop ik dat er bij onze shoot morgen genoeg geld is wat we zo mogen hebben (flauw!) Al is het wel in een villa die op internet voor 2,2 miljoen te koop staat
Ik vind het niet netjes om over bedragen te praten... Maar wil het bedrag voor de shoot zelf wel vertellen dat is 60 euro excl reiskosten, dat is voor ongeveer 1 uur shoot met mogelijkheid voor iets uitloop... De buy out daar wil ik verder niks over zeggen als je het niet erg vind.. Maar genoeg voor het gebruik van drie jaar (maar dan moet je ook weer niet denken aan honderden of duizenden euro s dat is het niet) ben er in ieder geval tevreden over! Is een mooi begin voor zn spaarrekening (die hij bij de concurrent heeft haha)
Kregen jullie trouwens ook een buy out?? Ik heb vroeger trouwens ook figuraties en fotoshoots gedaan.. Voor figuratie in een serie kregen we toen rond de 35 euro en was je soms gewoon 8 uur op de set!! Als ik erover nadenk dan was dat gewoon een schijntje... Voor commercials zat het toen op de 60 / 100 euro maar was je ook vaak een hele tijd bezig.. Ik weet niet precies hoe het nu is maar zal niet veel anders zijn.. Behalve als je een prominentere rol hebt... Heb zelf ooit meegedaan aan een commercial van plus (liep ik langs haha) en een x de commercial van kpn Dongel, was wel altijd een hele mooie ervaring zo n dag, om "rijk" te worden moet je het niet doen en je moet het ook wel leuk vinden (geldt natuurlijk ook voor de kinderen, toen ik met esmay ooit op een fotoshoot was was er echt een moeder die haar kind pushte dat vond ik niet kunnen!!)