kent iemand een goede castingbureau voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Je kan je dan gewoon inschrijven hoor.. Geen probleem. Duurt alleen eventjes.. Julia is ook "goedgekeurd" maar ze is nog niet verwerkt in het bestand

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @flowergirl: Moest je ook 15 euro betalen of niet?

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    Tot morgen ha ha

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Een buy out is een bedrag wat je krijgt (niet altijd) voor gebruik van b.v foto s / filmpjes etc voor een bepaalde tijd, vaak langere tijd, in ons geval drie jaar.. Dan krijg je een bedrag zodat zij die drie jaar de foto s mogen gebruiken..

Ik heb bij zowel Es.may als nu bij St.ijn (nog niks van gehoord in ieder geval) nog nooit wat hoeven te betalen...
    Als het wel moet kun je vragen of ze het verekenen met de eerste opdracht, een goed bureau doet dat vaak wel!
    Ik woon in brabant dus ook geen 30 km van Amsterdam maar verder... Geen probleem! Wel zeggen ze bij anti models dat als de shoot in Amsterdam is en je er buiten woont ze in principe geen reiskosten vergoeden (maar das ook niet altijd soms krijg je het wel)

5. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    kleintje, dank je wel voor de uitleg.

flowertje, ik heb het inschrijfformulier ingevuld en nu krijg ik de volgende melding:

Hartelijk dank voor uw aanmelding. Graag ontvangen wij nog foto's van u. U kunt dit versturen naar:

Anti-Models
    Linnaeusparkweg 4
    1098 EA Amsterdam
    Let op: Zonder foto's kunnen wij uw aanmelding niet verwerken!!

Kunnen ze de foto's die ik naar hun gemaild heb niet gebruiken voor de aanmelding? Ik heb nl. alle foto's op de laptop staan.
    Zonder foto's wordt ze dus niet aangemeld.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb digitaal fotos gestuurd.. Nieuwe foto s vab E.smay.. En toen ze om St ijn vroegen ook van hem
    Gewoon terug mailen met foto s en erbij zetten dat je alleen digitaal hebt...

7. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    ik heb een mailtje van Sasja gekregen met de vraag of ik foto's digitaal naar hun wou sturen. Dat heb ik gedaan. Via een bericht krijg ik antwoord van hun of ze wat voor mijn dochter kunnen betekenen. Ik ben zeer benieuwd.

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo en we zijn weer terug was erg leuk romy heeft zich super gedragen ik mag helaas niks zeggen :S maar als de reclame op tv is wel hahahhahahahahha

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Bekijk bijlage 269070

mijn mooie dame bij de opname deze mag ik wel plaatsen je ziet niks van de opnames

10. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    leuk, ik ben benieuwd wanneer ze te zien is op tv. Is dat al bekend?

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ze ziet er leuk uit!!

12. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Leuk hoor flowertje en wat een plaatje is je dochter zeg!

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    neej ze wisten het niet hopelijk horen we het van B&F maarja we zien wel hahaha er was in ieder geval genoeg ontbijtkoek hahahahha

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Leuk flowertje :)

En genoeg ontbijtkoek? Dan hoop ik dat er bij onze shoot morgen genoeg geld is wat we zo mogen hebben ;) (flauw!) Al is het wel in een villa die op internet voor 2,2 miljoen te koop staat :eek:

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hoeveel krijg je hier nou voor kleintje je mag het ook pben ben benieuwd hihi

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik vind het niet netjes om over bedragen te praten...
    Maar wil het bedrag voor de shoot zelf wel vertellen dat is 60 euro excl reiskosten, dat is voor ongeveer 1 uur shoot met mogelijkheid voor iets uitloop...
    De buy out daar wil ik verder niks over zeggen als je het niet erg vind.. Maar genoeg voor het gebruik van drie jaar (maar dan moet je ook weer niet denken aan honderden of duizenden euro s dat is het niet) ben er in ieder geval tevreden over! Is een mooi begin voor zn spaarrekening (die hij bij de concurrent heeft haha)

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    maakt niet uit hoor

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kregen jullie trouwens ook een buy out??

Ik heb vroeger trouwens ook figuraties en fotoshoots gedaan.. Voor figuratie in een serie kregen we toen rond de 35 euro en was je soms gewoon 8 uur op de set!! Als ik erover nadenk dan was dat gewoon een schijntje...
    Voor commercials zat het toen op de 60 / 100 euro maar was je ook vaak een hele tijd bezig.. Ik weet niet precies hoe het nu is maar zal niet veel anders zijn.. Behalve als je een prominentere rol hebt...

Heb zelf ooit meegedaan aan een commercial van plus (liep ik langs haha) en een x de commercial van kpn Dongel, was wel altijd een hele mooie ervaring zo n dag, om "rijk" te worden moet je het niet doen en je moet het ook wel leuk vinden (geldt natuurlijk ook voor de kinderen, toen ik met esmay ooit op een fotoshoot was was er echt een moeder die haar kind pushte dat vond ik niet kunnen!!)

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    neej geen bay out hier we krijgen een bedrag

Deel Deze Pagina