kent iemand een goede castingbureau voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind een vrachtwagen maken geen vergelijking met een fotoshoot...
    Wil ook geen ruzie maken want het was net een gezellig topic, maar ik weet niet hoe ik mijn punt anders uit moet leggen. Ga dat dus ook niet doen.

Ik heb niet gezegd dat ik hem om het geld in heb geschreven want mijn zoontje heeft nog niet eens een opdracht gehad;)
    En niet als werk gezien worden dat kan eigenlijk niet, want in feite is het gewoon werk...
    We verschillen hierin gewoon van mening dat geeft toch niet?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

geeft idd ook helemaal niks, ieder zijn eigen mening toch :D

ik zie een shoot niet als werk, tenminste, niet die shoots die wij allemaal gehad hebben. Vaak mogen ze gewoon lekker ravotten als peuter, lekker spelen met materiaal, klauteren, etc. gewoon lekker zichzelf zijn. Zoontje heeft nog nooit moeten poseren of iets anders, was niks ''werkachtigs'' aan, gewoon lekker spelen en ondertussen maakte ze de foto's. wij zagen het echt als leuke dagjes uit, en heb ook nooit het gevoel gehad dat het ''werk'' was. eten en drinken was altijd goed verzorgd, speelgoed aanwezig, lekkers voor de kids, etc.

zodra het door mij als echt werk gezien zou worden en ik zou merken dat mijn zoontje het niet leuk zou vinden zou ik meteen gestopt zijn.

maargoed, IK vind €60 voor 1 uur jezelf zijn en lekker spelen dus echt niet weinig. Zodra je er hard voor moet werken en naar allerlei aanwijzingen moet luisteren en het niet leuk is, dan is €60 voor 1 uur weinig ja. maar zolang je het naar je zin hebt en de tijd van je leven hebt is €60 voor 1 uur in mijn mening veel.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ach ja wat maakt het uit wat wie wat verdient enz toch?

nog andere mensen een leuk aanbod gehad?

4. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    ik heb vanmorgen reactie ontvangen op de foto's:

Mooie foto´s. We gaan haar verwerken in het bestand. Ivm vakantieperiode kan het wat langer duren dan normaal

Voor vragen kan je altijd bellen of mailen.

Groetjes van Robin,
    Booker
    anti-models

Kleintje, hoe heb je dat gisteren met de voedings- en slaaptijden van je zoontje gedaan? Hielden ze daar rekening mee?
    Daar ben ik wel benieuwd naar.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wanneer heb jij de foto's opgestuurd? Ik heb nog niets gehoord van anti models.

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    gisterenmiddag om 17 uur. Ik vind het wel mooi dat ze die foto's goedkeuren. Ik heb ze gewoon met mijn mobiel gemaakt en die heeft niet eens een flitser erop zitten.

Ik zou ze even bellen of mailen als je nog geen bericht hebt gehad.

7. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar toch... Je kindje heeft de keuze niet om te bepalen of hij/zij in een boekje/reclame wil komen.
    Dat bepalen wij als ouders, wij vinden het leuk.
    Natuurlijk lijkt 60 euro voor een spelend/slapend kind veel in een uurtje, maar als je bekijkt waar je kind te zien kan zijn.

Iedereen mag natuurlijk zijn/haar eigen mening hebben, maar mijn dochter is nog nooit voor een schamel bedrag van 60 euro op de foto gegaan. Als een opdracht gever haar wil hebben moet hij er ook maar wat voor over hebben.

Doutzen Kroes laat zich ook niet voor 60 euro op de foto zetten omdat het maar een uurtje werk is toch? Dus waarom zou je dat wel met je kind laten doen? Willen ze je kind graag hebben betalen ze echt wel meer hoor...

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

doutzen kroes is ook erg beroemd
    zelfde dat leonardo dicarprio meer krijgt voor een film dan Ludo uit GTST :p en doutzen moet echt poseren en meewerken, mijn zoontje bijvoorbeeld hoefde alleen maar wat leuk te spelen en voor hem was het echt geen werk, maar gewoon ''leuk''

Nee, voor mij hoeft dat big money niet. het is voor de leuk, en zou dan ook echt geen bureau afwijzen als ze ''maar'' 60 euro willen betalen, dat vind ik veel voor 1 uurtje model staan voor een onbekend kindje die niet beroemd is. ik denk zelfs nogineens na over die bedragen

als mijn zoon een shoot kreeg aangeboden van bijv Babyface of lodger of LIEF, dan ging ik echt niet eerst vragen '' wat beurt het''
    Nee, ik zei meteen ja, omdat het gewoon leuk is om te doen, al had hij er een tientje voor gekregen, dan nog had ik ja gezegd, omdat het mij niet om het geld te doen is, maar voor de leuke ervaring en de leuke foto's

maar ieder voor zich natuurlijk :)

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ben benieuwd hoe het met de postcodeloterij kindjes gaat :D

10. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deels ben ik het met je eens, maar vind dat voor niets de zon opgaat.
    Ludo en leonardo zijn werkelijk twee heel verschillende acteurs. Doutzen Kroes poseert, maar ook kindjes moeten in de camera kijken, haren worden gedaan enzo. Dus het is in zekere zin gewoon een soort van werk. Ook al wordt het voor die kleintjes op een andere manier ingepakt.

Iedere moeder vind het leuk als haar kindje te zien is in een boekje ofzo en daar spelen die bureau's leuk op in. Je krijgt een foto, een leuke dag en een mega kleine vergoeding terwijl zij keihard lachen omdat ze genoeg verdienen.

Nogmaals ook ik doe het zeker niet voor geld, maar mijn dochter hoeft niet voor een appel en een ei (want zo zie ik het) door half NL bekeken te worden. Ze mag hier best een leuk centje aan over houden, toch?

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    tjeeezz wat een discussie...
    zoals ik al zei heb hier de buy out niet neer gezet dus over het totae bedrag kan er niet geoordeeld worden.. het is in ieder geval niiet voor een appel en ei...
    wij voelen ons er gooed bij

shoot was vandaag, ik had zelf al beetje rekening gehouden met onze planning en daar vogde ze zijn planning gewoon..
    niks moest alles mocht
    hij deed het super, ze vonden hem ook erg leuk en makkelijk, paar wakkere foto s, slapend en met flesje

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    super hoor kleintje en wanneer zie je er wat van?
    ben benieuwd hoe het met de meiden is gegaan van B&F

13. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij geen discussie maar een uiting van ieders mening...

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wat een gezelligheid hier ;).

Hier vooralsnog niks gehoord... heb anti en moeder anne maar gemaild. Nog niks gehoord...

Flowertje en kleintje...wat leuk dat t zo goed ging!!! :)
    En de kosten...tsja als een ander het er niet mee eens is of het niet zou doen...boeien! Zolang jullie er maar achter staan en er een goed gevoel bij hebben :). Toch?

15. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Sorry, ik dacht dat die gisteren was. Dus je hoefde hem niet wakker te maken voor de foto's als hij sliep? Wel fijn dat ze van alles wat gedaan hebben. Als jullie het maar leuk gehad hebben, dat is het belangrijkste.

Ik ben benieuwd of ik ook een keertje mag komen met mijn meisje. Ik wacht wel af.

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    soms kan het erg lang duren voordat je een opdracht krijgt hoor en soms krijg je niks

17. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.391
    871
    113
    home sweet home
    Zo weer thuis, gegeten en kids op bed. Was een leuke maar lange dag. Mijn dochtwr vond het leuk en komt waarschijnlijk goed in beeld. Waren 5 kindjes waarvan mijn dochter de jongste.

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hoe was het geregeld allemaal suus?
    kregen jullie drinken en wat lekkers? hoelang heeft het geduurd?

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Spannend hoor ben benieuwd!!!:)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat leuk zeg!
    Fijn ook dat je dochter het naar dr zin had.

@senais wat jammer dat je nog niks gehoord hebt. Dus ook niet nadat je een mail had gestuurd?
    Jij had toch ook gevraagd of je dochter in het bestand kwam?

Deel Deze Pagina