yes moeder anne casting wilt romy graag hebben :d nu snel langs om foto's te laten maken en haar in te schrijven jammer dat je daarvoor er helemaal langs moet maarja
Mooie foto s onze zoon staat weer in optie, dit x voor een bekende webwinkel... Eigenlijk zochten ze een kindje van een maandje ouder maar ze vonden hem ook wel erg leuk! Moest nog even een nieuwe slapende foto doorsturen en dan hoorde ik zsm of hij geboekt zou worden...
kleintje, hij doet het goed die zoon van jouw hahaha, denk dat er toch wel veel vraag is naar kleine kids...
Ja blijkbaar... Dat wist ik eigenlijk ook niet maar schijnbaar dus wel! maar ja optie wil niet meteen zeggen dat hij het ook wordt.. we wachten het af!
@ flowertje en kleintje, leuk hoor!! Hier toch anti models gebeld en ze zeiden dat het goed zat?? Uhh heb nooit een email van goedkeuring ontvangen dus erg vreemd.. Alleen een automatische email dat je foto's moet toesturen en zei zei dat die email voldoende was en dat het dan goed zat. Erg vreemd verhaal in ieder geval!
Hmmm vaag. Dan zit het bij mij dus ook goed? Want ik kreeg ook die mail en later een mail dat ze in het mapje verwerken zat. Maar dan nemen ze dus gewoon iedereen aan haha. Flowertje, wat leuk van moeder anne casting! wanneer heb jij haar aangemeld? Ik heb nog steeds niks gehoord. Ook niet op de mail met daarin de vraag hoelang het nog gaat duren (wel wat aardiger verwoord hoor). Kleintje, wow weer een optie. Leuk hoor!
ik heb ze inderdaad ook gemaild met de vraag die van romy hadden ze niet gekregen zeiden ze. morgen misschien naar ze toe en haar inschrijving doen
@flowertje wat een mooie foto!! Als ik je dochter zo zie kan ik me ook wel helemaal voorstellen dat zij in een reclame komt. @kleintje woow weer in optie!! Gewild mannetje heb jij hoor, echt leuk. Ik duim voor je dat hij gekozen wordt! @minaa ik zou denk ik wel gewoon bellen volgende week ofzo. Je mag best om duidelijkheid vragen, ik vind dat niet opdringerig maar assertief
Knap kind! Mijn zoontje heeft ook van die grote ogen. Altijd het eerste waar mensen over beginnen op straat of in de supermarkt
de reclame van de postcodeloterij komt over ongeveer 1,5 week op de tv. maar 20 seconde wordt uitgezonden. dus ben benieuwd......... zo kleintje, gaat goed met nu alweer een optie!
flowertje en kleintje: erg leuk voor jullie. kleintje, nu maar afwachten of het doorgaat. Spannend hoor!!
Hoorde ik via de moeder die als laatste nog opnames had. Was het zelf vergeten te vragen.... Ik denk dat b&f dat ook niet perse weet. Heb je het niet gevraagt bij de opnames? Die weten het namelijk meestal.
Ja zulke dingen moet je idd aan de opdrachtgever vragen die weten het precies.. Als het goed is komen de foto s van de bank in oktober uit en 1 foto al eerder, die moest vandaag ook al bewerkt worden maar is nog niet duidelijk of Stijn dat wordt of een ander kindje.. Ze hebben namelijk meerdere foto s en kindjes die ze gebruiken maar er komen wel verschillende kindjes in de folder had ik begrepen...
Wat betreft moeder anne, Heb vandaag contact met ze gehad omdat ik iets in de vragenlijst moest wijzigen. Heb meteen gevraagd wanneer ik reactie kon verwachten en ze zijn nu met de aanmeldingen van 22 juli bezig. Over ongeveer 2 weken zitten ze op 8 augustus. Dus zo kan je een beetje uitrekenen wanneer je wat kan horen erover..
Ahaaaa...ok. Dan kan ik nog wel een week of 3 wachten haha. Ik heb haar pas 13 augustus aangemeld haha. Nou ja...dan wachten we gewoon weer geduldig af