@Senais Haha ja leuk is die he? Lekker zuurstok roze. Vind de foto van je dochter hierboven echt heel mooi. Word er rustig van haha!
Helaas hij is het voor deze opdracht niet geworden, ze wilden toch een kindje die wat ouder was.. Maar dezelfde opdrachtgever is nog in overleg of ze hem misschien voor iets anders kunnen gebruiken.. Maar dat horen we dan nog.. Al ga ik er maar niet vanuit! Wel leuk dat ze uberhaupt interesse hebben getoond in hem
Jullie vraag was al beantwoord. Staat idd op Facebook, kreeg er ook een mail van. Mooie kindjes weer hoor
Hey meiden, Ik zit er ook aan te denken mijn mannetje bij een bureau in te schrijven, maar weet niet goed of hij er echt uit zou springen. We hebben 2 weken geleden een fotoshoot bij de Jumbo gehad en dat vond hij helemaal geweldig hier 1 van de foto's daarvan
ik zit er ook aan te denken, maar ik denk dat er van mijn lieverd zat in het dozijn zijn. Hier twee foto's toegevoegd.
zo net terug van Moeder anne ze zijn daar erg aardig.. Nu barstende koppijn dinsdag is mijn bril klaar pfff