ligt het aan mijn beeldscherm misschien? Maar ik vind die witte achtergronden zo...naja wit! De kinderen krijgen gewoon een aura om hun hoofdjes....
blijf van mijn beeldscherm af...het ligt nog met 1 draadje vast hahaha, mijn laptop is al 4 keer overleden..en het scherm al een stuk of 6 keer...dus naar mijn rekening heeft hij niet zoveel tijd meer....daarom doe er niets aan. Hij werkt! Dus kan goed aan mijn scherm liggen..daarom vroeg ik het even hihi. maar bij jullie ziet het er dus goed uit..hmmmmmm.....
Ben je bij my models ook echt helemaal naar Enschede geweest voor de inschrijving? Of hoefde dat niet?
Ja het is een reclame voor schoenen alleen haar voeten zijn dus te zien en stukje been halve dag boeking dat us wel lekker.
Hallo meiden, Zijn er ook bureau's die hele jonge baby's willen? Hier een foto van onze meid, wat vinden jullie?
Floweetje; ben benieuwd naar de schoenenshoot! Anders kids al geboekt? Hier nog niks Akd: ik vind der niet echt speciAal, inschrijven kan altijd
AKD: ik vind haar echt mooi! ik zou haar zeker inschrijven, maar ik heb er niet echt professioneel verstand van. Maar ik vind haar er zeker wel uitspringen
Postcodeloterij reclame is op tv, gisteren op ned 1. Erg leuk om te zien. En ze is Goed in beeld, hoe kort de reclame ook OS.
Jaaa ik heb hem ook gezien suus goed hoor .... Hier nog even afwachten wanneer peijnenburg komt geeeen idee namelijk.. En nu gaan we ons klaar maken voor reclame opnames in den bosch fijne dag iesereen