typtop had ik gister gemaild en gelijk wat gehoord en ze is gelijk ingeschreven. ond dat ook wel erg snel. Had nog niet verwacht. Anders volgende week nog even een mailtje om te vragen? Misschien heb ik geluk gehad dat ze mijn mailtje zo snel behandeld hebben. Anti-models nog niks gehoord. Ook gister gemaild. Had je haar bij anti-models ingeschreven? Hoorde je snel iets? Je hebt een mooie dochter.
ik heb er ook wel eens aan gedacht om mijn aapje in te schrijven... maar heb eigenlijk helemaal geen zin om bv helemaal naar verwegiestan te moeten rijden.. of kijken ze beetje naar waar je woont..
Ligt eraan waar je kind inschrijft.. Onze dochter staat ingeschreven bij the kids en de shoots zijn eigenlijk bijna altijd wel in Amsterdam Alhoewel ik je aanraadt om beter eerst een andere bureau te proberen... Oo hier enkel een foto van een shoot voor Olvarit alweer een heleeee tijd terug
heb je geen goede ervaingen met the kidz??? Anti-models is ook niet zo snel hoor hahahahah dus geduld hebben zou ik ook wel moeten hebben misschien leuk om elkaar hier een beetje in de gaten te houden lijkt me wel leuk namelijk
ik zie nergens een respect knop..... maar vind ik wel super van jou geloof me er zijn moeders die tot het uiterste gaan helaas:x
Zijn er hier ook moeders die wat oudere kinderen hebben ingeschreven? mijn oudste is tien en heeft talent heb ik begrepen. (dat hebben ze gezegt, natuurlijk ben ik het met ze eens maar ja het is mijn kind) Ze heeft laatst een fotoshoot gehad.
Nooit van gehoord, klinkt vaag. Gewoon Moeder Anne proberen, als ze iets zien in je dochter schrijven ze haar wel in ongeacht waar je woont is mijn ervaring. Nooit inschrijfkosten o.i.d. betalen, dat zullen de echt goede buro's nooit doen! Maar ook al schrijven ze een kind in wil dat trouwens absoluut niet zeggen dat ze ooit een opdracht krijgen, dus het inschrijven alleen zegt ook nog niet zoveel.
Heb me zoon en dochter al ingeschreven bij moeder anne me zoon was dezelfde dag nog afgewezen en van me dochter nog niks gehoord
Ben je er dan wel van bewust dat mocht ze ergens ingeschreven worden, dat ze dan ook openbaar te zien is op het net?