Je hebt in de tussentijd al leuke opdrachten gehad hoor!! Hier nog helemaal niks en wij staan wel bij typtop
Dames, Ik ben ff alle castingbureau's aan het afmailen haha. Maar zijn deze foto's goed genoeg? Wil geen modderfiguur slaan. Bekijk bijlage 272512 Bekijk bijlage 272514
Hier ook lang aan het wachten op moeder anne.. Nou ja lang.. Een weekje maar kan niet tegen wachten. @suus: je dochter is goed in beeld zeg, echt geweldig!!
Jeej! Net bericht ontvangen van moeder anne. We wonen wel wat ver weg maar ze willen haar graag inschrijven! Ben benieuwd
maandag opnamens van reclame nou zou ik woensdag al een mail krijgen met het callsheet en nu nog steeds niet ik weet niet waar het is hoelaat enz enz slecht altijd hoor zo op het laatste moment altijd
Hmmmm Moeder Anne vind ik maar wat schijnheilig. Eindelijk antwoord dat onze dochter "zo leuk is maar te ver weg woont". Bah. Zeg dan gewoon dat je dr niet wilt. Maar goed. Dat is niet erg maar vind het wel erg jammer dat ze niet eerlijk zijn. My Models wil onze beide dochters graag hebben maar moet nog weer even nieuwe goede foto's maken. Van typtop hoor ik niets. Weer gemaild maar gewoon GEEN antwoord...ook een beetje jammer. Ik ben wel een beetje klaar. Ze staat nu bij anti, b&f, kidscasting en straks bij my models. Dan is het wel genoeg zo
Ik kreeg bij moeder Anne direct een standaard mail afwijzing. Maar dit kan dus ook komen omdat wij uit het hoge noorden komen? Geen reden, maar een standaard afwijs mail.
Waarschijnlijk kan dat dus door de afstand komen. Ik kreeg een reactie omdat ik weer mailde met de vraag wanneer we wat horen. En toen kreeg ik direct een uur later dat antwoord haha. Ik vind het dus niet erg als ze haar niet willen, dat kan prima!! Maar wel een beetje apart dat ze zeggen dat het door de afstand komt maar wel andere kinderen met dezelfde of verdere afstand aannemen. Ik kan het best hebben als ze zeggen dat ze haar niet zien zitten hoor Ik weet best dat ze geen topmodel is. Voor ons is ze prachtig! Zij vindt het leuk om "in the picture" te staan dus leek ons dit leuk voor af en toe erbij als de mogelijkheid zich voordoet. Maar wij laten het hierbij en zien gewoon of er iets op haar pad komt. Zo ja, erg leuk! Zo nee, dan is het nog steeds leuk en maken wij gewoon veel filmpjes en fotootjes van haar
Hier hoor ik ook niks van typtop en moeder anne....... en ook niks can anti model. Geeft ze nog even tijd en anders maar eens achteraan mailen.
zo gisteren het callsheet gekregen (eindelijk) eerst stond er dat ik om 9:00 in rotterdam moest zijn ik dacht wow dan moet ik hier half 7 weg wordt een vroegertje. Toen las ik het script en zag ik dus een fout staan ik mailen zegt hij ja goed gezien zeg je hoeft pas 11:30 er te zijn poeee gelukkig dan wordt het niet zo vroeg