kent iemand een goede castingbureau voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Er staat dat als ze interesse hebben je langs moet bij het kantoor in Enschede. Ben je daar ook geweest dan?
    En er staat dat je het formulier in moet vullen en foto's moet sturen maar ik zie niet dat je bij het formulier foto's kan verzenden hoe werkt dat?

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    het lijkt mij ook wel grappig, alleen woon ik denk ik iets te ver weg en ik heb geen idee of mijn meiden er geschikt voor zijn. Mijn jongste vind niemand leuk en begint al te huilen als iemand naar haar kijkt. Mijn middelste kan niet zo goed omgaan met al die prikkels en zet waarschijnlijk de hele boel op stelten daar en mijn oudste zal er enorm van genieten van al die aandacht maar zij moet gewoon naar school. Ik vind natuurlijk zelf dat ik prachtige meiden heb maar of ze fotomodel waadig zijn daar heb ik geen kijk op....

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Waar wonen jullie dan? Wij zijn ondanks afstand wel aangenomen.. Alhoewel het niet super ver van amsterdam is..

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wij staan bijna overal ingeschreven behalve typtop hahahahha

5. Ellen291982

Ook bij kidscasting? Staat dat je 10 euro per jaar betaald. Betaal je dat ook echt?
    Iemand anders die dat evt weet?

En bij mymodels? Ook ingeschreven?

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja bij mymodels staat romy kijk maar op de site staat ze nu 2 weekjes

7. Ellen291982

Mooi meisje, mooie foto! Leuk om te zien dan he!

Vraagje over mymodels. Moest je daar ook echt heen? Staat op de site nl dat je naar Enschede moet?

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ben er niet heen geweest hoor maar ben wel naar moeder anne gegaan en moest 30 euro betalen maarja dat is de enigste die ik betaal meer niet

9. Ellen291982

Oke super bedankt! :)

Dat moest je bij ma dus wel betalen? Lees hier ook steeds dat dat verekend word met een opdracht? Maar niet altijd zo dus!
    Hoop dat je meisje snel wordt uitgenodigd

10. Ellen291982

Ze zat toevallig achter de pc van Mymodels en heeft Emma gelijk ingeschreven!

11. Ellen291982

En Julia is ook ingeschreven bij Mymodels jippie!

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Duhhh kan ook bijna niet anders met die prachtige haartjes.

13. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik vind ze prachtig!!! wat super zeg drie van de meiden van 1 tot 4.... geweldig setje zo samen!!:)

14. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sturen jullie nou naar elk bureau dezelfde fotos?

15. Ellen291982

dank je wel!:)

16. Ellen291982

Nee, ik had naar Typtop andere foto's gestuurd. Nu heeft Emma ondertussen een shootje gehad (en modeshow gelopen) en daar zijn erg mooie foto's uit gekomen, die ook meegestuurd.

Typtop wilde nog wat andere foto's hebben dus heb zelf foto's gemaakt en Mymodels wilde ook andere foto's erbij dus ook daar andere foto's bijgemaakt.

Ik heb foto's moeten sturen dat ze recht in de lens kijken en een lachende foto. Ook een portretfoto. Gewoon sturen en vragen of het goed is. Geven ze wel aan wat ze willen als het niet voldoende is.

17. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter staat nu bij twee ingeschreven maar wel allebei dezelfde fotos gestuurd.

Maar mag dat wel?:D vraag ik me ineens even af;)

18. Ellen291982

Lijkt me wel, waarom niet denk je?
    Als ze willen dat je kindje alleen met die foto's bij hun ingeschreven mogen staan dan moeten ze wat erbij vermelden toch?

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik woon in Delft. Dus ook niet mega ver van Amsterdam. Maar het is gewoon een bullshit verhaal. Daarom had ik al zoiets van; zeg het dan gewoon. Dus ook al woon je in Maastricht, ik zou het gewoon proberen. Als ze je kindje leuk genoeg vinden schrijven ze haar/hem wel in.

Ik heb voor kidscasting wel betaald. My Models niet bij langs geweest. Gewoon via de mail. Je moet de foto's mailen.

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Moet je echt professionele foto's sturen?
    Of mag t ook gewoon een kiekje van je eigen camera zijn al dan niet met een strakke achtergrond?

Deel Deze Pagina