Hier ook een mail gekregen dat mijn dochter bij de laatste 20 behoren. Ben benieuwd, volgende week weer een mail. Spannend!
Had niet meegedaan aan die wedstrijd! Wat leuk dat jullie kindjes geselecteerd zijn! @daantje nog wat gehoord?
o ja kreeg gister opeens een mail van Moederanne dat de meiden niet ingeschreven werden omdat we te ver weg wonen en we bij teveel andere modellenbureau's ingeschreven staan en dat verward de klant Maar ze staan al ingeschreven daar! haha!
Leuk om te lezen dat jou dochtertje ook meedoet! Spannend Eigenlijk weet ik hier zeker dat mijn zoontje het niet zal worden gewoon een gevoel maar vind het stiekem wel leuk om te horen dat hij bij de laatste 20 zit
@VeroniQue86 Ja leuk dat jou zoontje ook bij de laatste 20 zit. Ben benieuwd wanneer we wat te horen krijgen! Ik ben dan weer benieuwd hoeveel aanmeldingen er zijn geweest en heb je je zoontje ook aangemeld bij anti models? Hier is me dochter onlangs ingeschreven bij Moeder Anne. Was langsgeweest in Amsterdam, me dochter vond het helemaal geweldig om voor de camera te staan
Mijn zus werkt voor feetje. Zij zoeken momenteel baby's met maat 50-56. Ook regelmatig met maat 68 en 74. Voor meer info kijk op Feetje - Babykleding | Officiële website wacht even op de 2e foto en klik op het sterretje hopelijk is dit niet tegen de regels, anders alvast mijn excuses
Hier is samiya ook aangenomen bij moeder anne maar we hoefden niet langs te komen? Hebben wel 1x die opdracht van mexx gehad van hun
Er staat dat de shoots vaak in de buurt van den bosch zijn. Aan welke plaats moet ik dan denken? Is wel erg ver weg voor ons denk ik dan.
Leuk! lekker lachebekje Is voor jullie goed te doen dus? Zal ik hem zeker inschrijven of is hij te groot al? Julia zit nu nog in 74. kwa maat zou het kunnen dus.
De monstermaten gaan echt maar tot 74 bij Feetje, tijdens de shoot vd foto had hij dus ook echt 74. Daarna is het jubel & sturdy ipv feetje en die hebben weer grotere monstermaten >104 Maar voor ons was den Bosch goed te doen! Beter als Amsterdam iig Ik zou Julia gewoon inschrijven, niet geschoten is altijd mis! Wie weet mag ze wel een keertje meedoen, zou leuk zijn!
Den Bosch is hier wel goed te doen. Valt kleding van Feetje klein of groot? Mijn zoontje hangt een beetje tussen 2 maten in. Volgens mij valt het niet heel groot, voor zover ik Feetje ken?