kent iemand een goede castingbureau voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    die reactie sturen ze naar iedereen volgens mij :p ik kreeg ook stoer leuk en lief ventje als reactie..
    Afwachten allemaal..

2. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Dit is mijn 2e dochter, ik hoor erg vaak dat ze fotogeniek is. Ik doe er verder niets mee, maar ben gewoon trots op haar.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zat ik ook al te bedenken toen ik jouw reactie ervoor las hahahaha

ach we zullen het hopelijk snel horen! wanneer sluit de reactie periode weet iemand dat? Kon ik neit vinden. :)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Vandaag fotoshoot met onze zoon gehad van Dirkje erg leuke kleding! Hij kreeg drie setjes aan en deed het zo goed dat we binnen drie kwartier weer klaar waren foto s waren ook erg leuk! Over een week of twee krijg ik een cd met foto s

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat goed dat hij het zo knap deed!
    En wat leuk dat je foto's op cd rom krijgt:)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Iemand nog wat van feetje gehoord?

Wij hebben volgende week donderdag weer een fotoshoot bij een professionele fotograaf hier uit de omgeving voor een regio blad waar om de week een rubriek in staat over kindjes, erg leuk!! Vooral omdat onze dochter daar ook model voor heeft gestaan 2 jaar terug.. Foto van mm avatar is daar van

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja..heb nog een mail gestuurd met de vraag wanneer de inschrijving sluit..

Kreeg er een terug, eind deze week! En ze zijn overstelpt met aanmeldingen......dus kan wel even duren voordat ze een beslissing hebben genomen.

8. Ellen291982

Dank je handig te weten!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Iemand nog leuke opdrachten?

Ik had vandaag een foto gekregen van onze zoon die voor een bank een fotoshoot had maar ik zei dat hij het niet was.. Zij van wel maar de foto was wat bewerkt.. Maar ik zei nog steeds dat hij het niet was.. Kreeg ik later bericht dat mm moeder gevoel klopte en dat hij het niet was..
    Nu weten ze niet of hij er wel voor gebruikt is maar ik heb wel volledige vergoeding gehad met buurt out het is al gestort nu willen ze misschien dat ik dattterug betaal als hij toch niet gebruikt blijkt te zijn maar kunnen ze dat maken?het is de fout van de opdrachtgever en die heeft aan het bureau uitbetaald die mij vervolgens hebben uitbetaald wat afgesproken is iemand ervaring?-

10. Ellen291982

Wat een rare reactie zeg van ze blijven volhouden dat hij het is. Als moeder herken je je kind toch?
    Hij heeft die fotoshoot zelf gedaan toch? Dat ze hem dan niet gebruiken is niet jouw fout. Ik vind niet dat ze dit kunnen maken.

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    volgens mij kan dat niet...je bent toch gecontracteerd en er zijn foto's gemaakt...dus moet je betaald krijgen dan toch? Dat hun uiteindelijk de foto niet gebruiken.....

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ze hadden ook een reserve baby voor als hij het niet goed zou doen maar ze waren erg tevreden en zeiden dat de foto s leuk waren maar toen hadden ze daarna nog foto s van dat andere kindje gemaakt en dat kindje staat op de foto die ik kreeg (ze wilde een pasgeboren baby dat kindje was een week Onze zoon was al een maand en leek dus al ouder misschien is dat de reden?
    Er was een vergoeding en buY out die laatste krijg je als de foto s worden gebruikt.. Tegen het bureau zeiden ze dat zijn foto s werden gebruikt en hebben dus de volledige vergoeding met buY out betaald ook aan onze zoon.. Maar waarschijnlijk worden zijn foto s niet gebruikt dus heeft de opdrachtgever een fout gemaakt qua kindje (ze stonden niet eens bij hetzelfde bureau en dat andere kindje was een meisje dus wel een beetje een domme fout) nu willen ze met het bureau overleggen hoe het ket de vergoeding gaat maar die is dus al betaald en vraag je af of ze die terug kunnen eisen??

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En dan bedoel ik de buY out die ze hebben uitbetaald omdat ze door hebben gegeven dat onze zoon gebruikt wordt voor de campagne (wat dus misschien niet is)

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    vanmiddag hebben we een opname hier in purmerend via B&F ikzelf doe ook mee hahaha

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kleintje hoe is het nu afgelopen?

En iemand al wat van feetje gehoord? Mijn zoon is aan het groeien hahaha, dadelijk past hij niet meer in 74.....Hij zat bij inschrijven net ertussenin..en nu bijna vol in 74...(we zijn sinds 2weken over op flesvoeding en dan groeien ze ff harder....)

ghehehee

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Niks meer van gehoord.. Ga er zelf ook niet achteraan is hun fout;..

Van Feetje hebben wij ook niks gehoord..

Straks foto s maken voor de regio krant ben benieuwd

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kijk nou ons beertje :)
    Heb nog meer foto s maar die moet ik nog even bekijken deze stond alvast bij de fotograaf op Facebook

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier ook nog niks van Feetje gehoord, alleen dat ze nog bezig waren met de selectie.

We hebben vandaag telefoon gekregen dat Beer aanstaande maandag zijn eerste shoot heeft, deze is voor het jaarmagazine van de Prenatal!

Trotse ouders hier hoor dames!!!! :D :)

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL

Echt om op te eten! Zo cute!

20. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.391
    871
    113
    home sweet home
    LIEF!!!!

flowertje, dat is voor de postcodeloterij of niet? leuk hoor.

Deel Deze Pagina