Leuk zeg Zelf opgegeven via de prenatale of via een bureau?? Ik zie namelijk regelmatig een oproep voorbij komen op Facebook voor prenatal
Via Typtop! Op FB heb ik t nog niet gezien. Misschien moet je hun pagina dan eerst liken ofzo? Kleintje88, wat een mooie foto's van jullie prachtige mannetje! Mag je trots op zijn! Antares, Beer zit in maatje 62, dus misschien is dit weer een andere shoot dan die van pas geleden. Onje, ook via een bureau?
Via moeder anne. Was verbaasd want dacht dat hij niet ingeschreven stond. Heb namelijk nooit inschrijfkosten betaald.
Over prenatal nog niks gehoord Maar ze belde wel alvast voor een optie voor de wehkamp.. Ben benieuwd of een van de twee doorgaat
Jammer onze zoon gaat niet voor de fotoshoot van de prenatal.. Maar opzichte niet heel erg want de "vergoeding" was ook niet dusdanig dat ik mn reiskosten eruit zou krijgen was alleen een bon maar foto s maken opzich vind ik al leuk haha
Zag toevallig op facebook de poster bij het modellenbureau Het kindje zat bij modellenbureau minimodel, Jaylinn van 11 dagen oud. Maar wat een blunder zeg dat ze jou zoontje en het meisje verwisselde!
Ja idd! Zou leuk zijn! Wie weet in de toekomst. Wij moeten ook wel een eindje, maar we maken er een dagje weg van, en omdat t Beer zn eerste shoot is wil ik sowieso erg graag gaan.
Jaaaa het is zover. Hier is de Wibra folder met ons meisje. Wibra - Wibra krant 287 3 december NL - Powered By Publitas.com Tweede pagina en dan rechtsonder (met zwarte tulen rkje, shirt met angel erop en zilveren bolero aan)