Dirkje baby wear | en Daar staat onze zoon nu op bij collection, winter 2012/2013 (eigenlijk is her voor 2013/2014 maar moest nog veranderd worden) Foto 8, 9, 15, 16 en 17
Nog meisjes maat 62/68 die maandag beschikbaar zijn? Ik gok voor prenatal? Las bij mini model dat ze een meisje zochten voor maandag vergoeding is een kasbon Mailen kon dan zo snel mogelijk met foto s en tel nr naar info@minimodel.nl Ik dacht ik deel t ff
Hallo dames, sorry dat ik zo inbreek. Heb klein gedeelte gelezen, want het is zoveel. Maar mij lijkt het ook wel leuk als onze dochter van 3 af en toe op de foto gaat. Waar kan ik me het beste aanmelden? Heb wel al bij de diverse namen op FB gekeken, maar als ik dan naar de sites ga, zie ik niet echt informatie. Wat zijn jullie ervaringen met de shoots? Zijn deze meestal in de regio Amsterdam? Alvast bedankt voor de reacties.
Ja veel dingen zijn vaak in Amsterdam.. En er zijn verschillende bureaus anti models, typ top, dutchcasting etc.
Ik lees overigens op enkele castingsites dat ze niet willen dat je ergens anders ook staat ingeschreven, maar als ik jullie zo hoor, staan jullie bij meerdere ingeschreven? Super mooie foto's zie ik voorbij komen, leuk!
De dochter van een vriendin van mij staat sowieso al bij drie bureau's ingeschreven...het kan/mag dus blijkbaar wel.
Werd net gebeld of ik alsnog met onze zoon voor de prenatal kon.. Helaas al andere plannen en met de verwachtte sneeuw zie ik het niet zitten om in de spits te rijden vanavond terug..
Hier trouwens afmelding gehad van Feetje, jammer... Denk als niemand iets gehoord heeft, jullie ook niet geselecteerd zijn??