Ik heb van de kidz wel wat gehoord en van thea meulenberh maar het zit mij niet lekker om.daar heeb te gaan en te betalen voor inschrijving enz typtop heb ik nog niks van gehoord en van moeder anne ook niet
Hier ook van moeder anne (nog) niets gehoord haha is ook nog geen half uur geleden. Typtop binnen 3 min antwoord. The kids heeft mij destijds binnen 2 min na mijn mail direct gebeld.
Oh ja hoor 15 euro betaald en volgens mij is het gewoon standaard want de kindjes voor en na ons moesten dat ook. Ze hebben het zelfs 2 geporbeert los te peuteren.
vind the kids ook echt grof en hard overkomen op de website alleen al. hier wat quotes vd website ze hadden het ook vriendelijker en minder grof kunnen verwoorden. de doelgroep zijn immers kleine kinderen. en dit bijvoorbeeld Casting & Modellenbureau The Kids - Prikbord vind het een onpersoonlijk en grof overkomend en winst belust bureau, krijg er de kriebels van.. ook het enige bureau dat de kindjes persoonlijk wil leren ''kennen'' ofja, kennen.. er een slaatje uit proberen te slaan met hun 15 voor een shoot en vervolgens koud en kil overkomen en het alleenrecht eisen brr op hun website zie je idd ook dat ALLE kindjes met een witte achtergrond gefotografeerd zijn, dus bij the kids zelf op kantoor voor 15
en voor de mensen die denken/willen dat bureaus snel terugmailen.. als je leest krijgt een bureau gemiddeld 300!! emails met foto's van kinderen, logisch dat het even duurt voordat ze terug reageren, vooral nu met vakantietijd en minder bezetting
wat denken jullie inschrijven of niet? tis niet een al te goeie foto....maar op de een of andere manier maken we niet zoveel foto's meer....
Dan heb je geluk gehad net als bureau the kids heb je bureaus die maar bestaan uit 3 personen, waarvan er bijv 1 of 2 op vakantie zijn en dan moet je de tent in je eentje/met 2 man runnen en dan is het logisch dat het langer duurt veel bureaus hebben ook nog ander werk als modellen inschrijven, zoals boekingen regelen, contracten opstellen, klanten benaderen, administratie regelen,etc. logisch dus dat ze dan niet direct terug reageren wat sommige wel verwachten binnen 24 uur
Ziet er zeer goedkoop en onprofessioneel uit Daarbij gewoon nooit betalen voor inschrijving, een écht professioneel bureau doet dat nooit. Ze mogen al blij zijn dat ze door de inschrijving van jou kindje opdrachten (en geld) binnenhalen Daarbij zijn er 35000 mensen ingeschreven op die sterrencast, moet gek gaan willen ze jou kindje selecteren Grote merken werken niet samen met dat soort amateuristische bureaus.
Klopt! Ik had ook zoiets van ik zie het wel en op vele sites staat ook dat je binnen 3 weken wat hoort zo niet kan je er vanuit gaan dat er geen inschrijving zal plaatsvinden! The kidz (mee gestopt) typtop en anti models allemaal direct na mijn mail een (positief) antwoord. Nu moeder anne/anna? nog maar die houden 3 maanden aan volgens mij.
Heb eindelijk de tijd gehad om wat fotos te maken. Hopelijk voldoen ze aan de criteria! Eerst maar beginnen met Moederanne en Typtop.. Zou het leuk vinden als ze door mag. Kan ik Samiya meteen uitschrijven bij the kids...