kent iemand een goede castingbureau voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb van de kidz wel wat gehoord en van thea meulenberh maar het zit mij niet lekker om.daar heeb te gaan en te betalen voor inschrijving enz typtop heb ik nog niks van gehoord en van moeder anne ook niet

2. Onje

Onje Niet meer actief

Hier ook van moeder anne (nog) niets gehoord haha is ook nog geen half uur geleden. Typtop binnen 3 min antwoord.
    The kids heeft mij destijds binnen 2 min na mijn mail direct gebeld.

3. Onje

Onje Niet meer actief

Oh ja hoor 15 euro betaald en volgens mij is het gewoon standaard want de kindjes voor en na ons moesten dat ook. Ze hebben het zelfs 2 geporbeert los te peuteren.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

#144 SeaShell, 8 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2012
    vind the kids ook echt grof en hard overkomen op de website alleen al. hier wat quotes vd website

ze hadden het ook vriendelijker en minder grof kunnen verwoorden. de doelgroep zijn immers kleine kinderen.

en dit bijvoorbeeld

Casting & Modellenbureau The Kids - Prikbord

vind het een onpersoonlijk en grof overkomend en winst belust bureau, krijg er de kriebels van..

ook het enige bureau dat de kindjes persoonlijk wil leren ''kennen'' ofja, kennen.. er een slaatje uit proberen te slaan met hun €15 voor een shoot en vervolgens koud en kil overkomen en het alleenrecht eisen brr
    op hun website zie je idd ook dat ALLE kindjes met een witte achtergrond gefotografeerd zijn, dus bij the kids zelf op kantoor voor €15

5. SeaShell

en voor de mensen die denken/willen dat bureaus snel terugmailen.. als je leest krijgt een bureau gemiddeld 300!! emails met foto's van kinderen, logisch dat het even duurt voordat ze terug reageren, vooral nu met vakantietijd en minder bezetting ;)

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wat denken jullie inschrijven of niet? tis niet een al te goeie foto....maar op de een of andere manier maken we niet zoveel foto's meer....;)

7. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    gewoon doen!! niet geschoten is altijd mis toch!! Ik vind em leuk!

8. Onje

Onje Niet meer actief

Van alle bureaus binnen 5 min een mail of belletje ;)

9. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    flowertje ik heb jou een berichtje gestuurd;)

10. SeaShell

Dan heb je geluk gehad ;) net als bureau the kids heb je bureaus die maar bestaan uit 3 personen, waarvan er bijv 1 of 2 op vakantie zijn en dan moet je de tent in je eentje/met 2 man runnen en dan is het logisch dat het langer duurt ;) veel bureaus hebben ook nog ander werk als modellen inschrijven, zoals boekingen regelen, contracten opstellen, klanten benaderen, administratie regelen,etc. logisch dus dat ze dan niet direct terug reageren wat sommige wel verwachten binnen 24 uur

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  12. SeaShell

Ziet er zeer goedkoop en onprofessioneel uit
    Daarbij gewoon nooit betalen voor inschrijving, een écht professioneel bureau doet dat nooit. Ze mogen al blij zijn dat ze door de inschrijving van jou kindje opdrachten (en geld) binnenhalen

Daarbij zijn er 35000 mensen ingeschreven op die sterrencast, moet gek gaan willen ze jou kindje selecteren

Grote merken werken niet samen met dat soort amateuristische bureaus.

13. Onje

Onje Niet meer actief

Klopt!
    Ik had ook zoiets van ik zie het wel en op vele sites staat ook dat je binnen 3 weken wat hoort zo niet kan je er vanuit gaan dat er geen inschrijving zal plaatsvinden!

The kidz (mee gestopt) typtop en anti models allemaal direct na mijn mail een (positief) antwoord. Nu moeder anne/anna? nog maar die houden 3 maanden aan volgens mij.

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oke ik ben ook ingeschreven bij B&F casting

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Van typtop hoor ik echt niks.niks niks

16. Onje

Onje Niet meer actief

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heb eindelijk de tijd gehad om wat fotos te maken.

Hopelijk voldoen ze aan de criteria!

Eerst maar beginnen met Moederanne en Typtop..

Zou het leuk vinden als ze door mag. Kan ik Samiya meteen uitschrijven bij the kids...

18. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Cute!!! Schattig meisje!

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Heel mooi meisje! Prachtig die donkere sprekende ogen! :)

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht

Deel Deze Pagina