kent iemand een goede castingbureau voor kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
  2. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Wauwww!! Jaaaa!!

3. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Ook n abbo :):)

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het zijn héél verschillende foto's RoGoJuLi, lijkt wel een heel ander meisje. Ik zou zeker de eerste insturen, dan maak je de meeste kans denk ik. Succes! :)

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    @Knuffelkonijn: schattig meisje met sprekende oogjes zo te zien. Daar kijkt een opdrachtgever vooral naar dus gewoon proberen als het je iets lijkt!

6. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hier ons mooie meisje, geen model hoor maar zo loopt ze er wel bij haha...

7. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    #168 Flowergirl23, 9 aug 2012
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
    Flowertje,

Ging het bij jou ook zo raar bij b&f casting?
    Ik had mn dochter aangemeld, krijg ik alleen terug; ze staat ingeschreven. Groet.

Dus ik nog, Wat bedoel je precies? Je hebt mn aanmelding ontvangen of jullie vinden dr leuk en willen haar jullie bestand?

krijg ik terug; Ze staat ingeschreven, zodra we een opdracht voor haar hebben bellen of mailen we even. Groet.

Ik zie trouwens je meissie ook niet in het bestand staan....:(

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik probeer samiya ook al de hele tijd in te schrijven maar werkelijk waar op elke computer en laptop die ik hier in huis heb staan loopt de site vast bij het stukje foto's uploaden..

Zijn er trouwens wel al leden die ervaring hebben met dit bureau?

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben 3x uitgenodigd voor een shoot..

Eerste keer was goed gegaan, heb wel ongeveer 4 maanden op de betaling moeten wachten.

2e keer was ik op het laatste moment afgebeld.

3e keer wilde de fotografe van olvarit voor haar prive portofilio een shoot met Samiya doen. Hier kreeg samiya dan niet voor betaald maar we kregen gratis alle fotos.. Tot op heden nooit wat ontvangen en heb al verschillende keren gevraagd naar de foto's. Samiya was ongeveer 4 of 5 maanden toen we de shoot hadden;):)

Je moet 15 euro betalen om op de site te komen.

10. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.391
    871
    113
    home sweet home
    Ja onze meiden staan bij b&f ingeschreven en hebben ook al opdrachten via hen gehad.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oo oke het gtst meisje toch?:D

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

# Inschrijving is gelukt :)

13. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.391
    871
    113
    home sweet home
    klopt ;)

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een beetje door dit topic heen gescrolld om te zien of iemand anders dit ook al gevraagd heeft, maar ik zie het nergens.

Daarom toch maar de vraag (en sorry als hij wel gevraagd en beantwoord is, ik heb niet álles teruggelezen):

Waarom schrijven jullie je kinderen in bij een castingbureau (of eigenlijk: waarom willen jullie dat je kinderen professionele fotoshoots gaan doen, want dat zal het doel van die inschrijvingen wel zijn)?

Ik heb dit nooit overwogen, ken ook niemand die dit doet, en vraag het me oprecht af.

15. Onje

Onje Niet meer actief

Ik vind het zelf erg leuk en zolang mijn jongetje het ook leuk vind (dus niet janken jengelen etce etc) blijf ik het doen. De centjes zijn ook mooi meegenomen ! En bij castings mag je soms ook wat kleding houden! Zo heb ik een stapel mexx kleding liggen!

16. Onje

Onje Niet meer actief

Minaa wat een heerlijk meisie heb jij zeg !!Om in te bijten zeg ik altijd;)

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Samiya vindt het heerlijk om alle aandacht te krijgen. Als ze een shoot heeft zie je haar er ook echt van genieten! Ze vind het geweldig, is continu aan het lachen en gillen. Zolang ze dat doet vind ik het ook leuk. De tweede reden is dat ik het leuk vind om haar dan later te laten zien dat ze ergens in een boekje heeft gestaan. De derde reden is dat ik al die mooie professionele foto's ook leuk vind! En natuurlijk het geld wat ook op haar spaarrekening wordt gezet.

O en de kleertjes natuurlijk ook! :)

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel onje :)

19. Onje

Onje Niet meer actief

Flower al wat gehoord?

Deel Deze Pagina