Ik heb hele erge pijn aan mijn rechteroog als ik knipper! Dit doet zo'n pijn dat ik er ook hoofdpijn van krijg. Ik heb pas woensdag de kans om de dokter te bellen, maar herkent iemand dit? Ik weet ook niet of het mijn oogbol of mijn oogleden zijn?! Ik heb ook al mijn make-up eraf gehaald. Het doet echt pijn. Iemand tips? Liefs!
Hoornvliesontsteking? als dat 't is kun je druppeltjes krijgen bij de HA of zelf halen bij de drogist. Verzacht iig de pijn...
Oke, klinkt allemaal naar . Ik zal morgen even kijken of ik in de pauze even snel kan bellen met de dokter... Hoop dat het niets ernstigs is.
Ik heb wel eens een paar dagen een heel fijn haartje (van een wollen sjaal ofzo) in mijn oog gehad. Die zat vast aan een wimper en ging zo onder mijn ooglid. Ik had toen ook erge pijn aan mijn oog, en de heel dag hoofdpijn. Ik kon dus niet vinden wat het was, maar op een gegeven moment was ik wat in mijn wimpers aan het plukken en toen kwam ie er uit. Daarna was het probleem opgelost. Maar het kan natuurlijk van alles zijn, dus lijkt me goed dat je naar de dokter gaat.
Je kunt ook even bij een goede opticien langsgaan die kan ook even op je oog kijken of er iets zit. (mijn vriend is opticien)
weet niet waar je woon maar in rotterdam heb je het oog kliniek en daar heb je een spoed polie balie ,, kan je zo binnen lopen even naar de receptie met je paspoort en polis pasje en dan kan je wachten..mocht je iets in je oog hebben wat er niet hoord kan je je hoorvlies beschadiginen en dan ben je verder van huis ,kan ik je hierbij zeggen alsvast ik ben 6 maanden zoet met slecht zicht door een bateriele infectie. xxx
Ik kan helaas niets voor je betekenen, maar wil je wel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je snel van je pijn verlost bent en de oorzaak niet ernstig is.