Extensions voor dikker/voller haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Beep, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Wie heeft er ervaring met het zetten van extensions voor dikker/voller haar? Ik heb zelf erg dun haar, en ben wel benieuwd wat het effect van hairextensions is. Ik begrijp wel dat het erg duur is. Weet iemand hoeveel? En hoe lang blijft het dan zitten? En als het eruit is, ziet je haar er dan helemaal niet meer uit?

Ik ben er nog niet helemaal serieus over aan het nadenken hoor, ben meer benieuwd.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zou ik ook wel willen weten :)
    Heb ook heel dun haar, en het hangt er maar een beetje bij hahaha. Zit ook veel na te denken over extensions.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.854
    113
    Provincie Groningen
    Ik wilde een tijd geleden ook erg graag extensions.
    Alleen kwam ik er na veel informatie inwinnen erachter dat het helemaal niet goed is voor je haar. En dat je haar na de extions vaak nog dunner zijn.
    Dus vandaar dat ik er niet voor heb gekozen.

4. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hoi ik zelf heb ook extensions ook gehad, als je het iedere dag 3 keer goed borstelt en netjes bij houd iedere dag, kan er weinig gebeuren met je haar,en het er ook weer uit laat halen bij die persoon waarje het gezet heb en niet er uit knippen uiteraard, er is een vloeistof die de waxjes oplost.
    I

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    geen idee eigenlijk; maar ik weet wel dat je ook van die soort haartstukjes hebt van echt haar op een soort schuifkammetjes...als je die in je haar doet lijkt t net alsof je extensions hebt ! je moet het wel uitdoen als je gaat slapen; de eerste paar x indoen kost ff tijd maar al gauw ist zo gepiept...(je kan zo oa op ebay kopen dan ist niet zo duur...)

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb extensions gehad. Heb zelf ook heel dun haar, maar heb alleen voor verlenging gekozen. Bij mij zijn er 100 extensions gezet van 30cm lang. Voor verdikking en verlenging kom je zeker op zo'n 150 extensions denk ik.
    Ik heb 8 maanden met extensions gelopen (2x 4 maanden), en mijn haar is nog steeds gezond en gewoon net zoals het was. Als je het goed verzorgd (sowieso elke ochtend en avond heel goed borstelen) dan hoeft er daarna alleen wat van je puntjes af.
    Qua prijs moet je even goed googlen. Je kan nl zelf extensions bestellen en dan bij een kapper laten zetten, dan ben je denk ik wel goedkoper uit. Ikzelf heb €400 betaald maar volgens mij moet het wel veel goedkoper kunnen.

7. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb ook extensions gehad maar het viel mij juist harstikke tegen.. ik had wel echt haar... ik kon niet tegen het gekriebel en heb het er na 3 weken uitgehaald in het begin was het wel mooi maar je begon al snel steeds meer te zien dat het nep was!! ook mijn haar erna was echt wel dunner dan ervoor

Deel Deze Pagina