kent iemand het middel primolut 5 mg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joseetje26, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal, ben nu na 10 jaar aan de pil te hebben gezeten ,4 maanden gestopt en pas 1 keer ongesteld geworden. Ben dus met ernstige onzekerheid naar de huisarts gestapt. Hij was een en al oor en schreef me dit middel voor, je moet het 10 dagen slikken en dan 3 dagen wachten en dan moet je ongesteld worden, word je dat niet ,dan moet je inwendig onderzocht worden. Het is zeg maar bedoeld om je lichaam net even dat duwtje in de goede richting te geven wat betreft weer op eigen kracht een normale menstruatiecyclus te starten, hij zei dat het veel voorkomt en een reactie ivan het lichaam op het "lui"worden omdat de pil het zolang heeft gereguleert.
    kennen jullie dit middel, denken jullie dat ik me zorgen moet maken, ik ben 26 jaar en kerngezond, menstrueerde volgens mij ook normaal vroeger.

    groetjes jose :(:
     
  2. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Primolut is een progesteron-hormoon. Het induceert een onttrekkingsbloeding, dus geen gewone menstruatie.
    Als je bloedverlies krijgt, weet je dat van binnen alles gewoon goed functioneert, maar dat het opstartproblemen heeft na pilgebruik (dit komt vaker voor). Als je geen bleoding hebt, gaan ze verder uitzoeken waarom niet.
     

Deel Deze Pagina