Lieve meiden, Ik kwam een heel toepasselijk nummer tegen wat ik graag met jullie wil delen: Blof - zo mooi Zo mooi, zo mooi - YouTube Liefs Lynn
Het is een verschrikkelijk mooi nummer, wij hebben het af laten spelen tijdens de crematiedienst van ons zoontje toen wij met het kistje naar binnen kwamen lopen, en toen wij hem na de dienst naar de laatste plek droegen. Ik kan het ook echt niet meer droog houden als ik het hoor, de tekst is precies zoals het is..... Zo mooi, Zo mooi
Ik heb ook nog een nummer wat ik heel mooi vind en ook heel toepasselijk. We hebben het gedraaid op de begrafenis van ons dochtertje. Little angel KATIE MELUA is te vinden op you tube
Is zeker een mooi nummer, het nummer is geschreven voor alle baby's die overleden zijn op de wereld, vind het een heel mooi gebaar vind ik.
Ja een heel mooi nummer. Kreeg de tekst van een collega die ooit ook haar kindje verloren was. Kippevel kreeg ik toen ik het hoorde. Op dit forum is al eerder een topic geweest waar iedereen titels van liedjes noemde die met het verlies van een kindje te maken hadden. Daar stonden toen ook hele mooie nummers bij.
Liedje van Katie Melua kende ik ook niet... prachtig echt ook.. *slik* Dit is mijn liedje voor mijn meisje.. Simone Kleinsma - Mijn Meisje.mp4 - YouTube
Hallo ik ben ook een mama van een overleden kindje heeft een half jaar mogen leven. Ik heb ook hele mooie nummer en hele verdrietige helaas. MAar het geeft mij troost en wilde het ook met jullie delen. Videoclip duet met Richard Janse - ik mis je zo - YouTube hebben wij gedraaid bij zijn begrafenis. En deze hoor ik vaak op tv oranje. Adrian Mey - Dag mijn lieve kind - YouTube Hoop dat ze het doen.
Zelf heb ik Jan Smit met Je naam in de sterren gedraaid als herinnering aan mijn meisje* jan smit je naam in de sterren - officiele videoclip curacao - YouTube
Jonneke, die hadden wij inderdaad ook. En K3, met wanneer zie ik jou terug uit naam van ons dochtertje. En bij de gang langs het kistje hebben wij Eric Clapton met `tears in heaven`laten afspelen. Bij alle nummers staat gelijk het kippevel op mijn armen en de tranen in mijn ogen. Die nummers hebben voor altijd een andere lading gekregen...
Meiden voor mij fijn om te lezen dat jullie dit willen delen, zoals Lynn al zei. En Lynn bedankt voor de verwijzing naar Blof, echt heel mooi, heb het niet droog gehouden. Wij hebben o.à het nummer Vlinder van Noon gedraaid bij de begrafenis, je kan het luisteren op YouTube.
Hier staan nog heel veel mooie liedjes: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/314984-liedjes-helpen-juist-lekker-even-laten-huilen.html
Ik probeer de link even neer te zetten naar het liedje Vlinder, geen idee of het lukt, doe het voor het eerst VLINDER memorial lied acoustisch gitaar&zang - YouTube