Hoi dames, Kent iemand het preston palace en hoe is dit bevallen? Wij denken er over een keer daar een zondag middagje heen te gaan. Goed idee? Of is dit een enorme tegenvaller? Home | Preston Palace - Het all-in Hotel en Uitgaanscentrum in Twente!
Ben er een keer een weekend geweest. En vindt het echt een aanrader. Lekker eten, ruim genoeg keus. Leuke activiteiten. Erg leuk zwembad. Kamers zijn van alles voorzien. Dus gewoon doen
Ik vond het niet leuk... weekendje met vrienden geweest.. maar het is niet mijn ding.. Het zwembad was wel erg mooi...
zwembad is wel ok, de rest vond ik er nogal 'oud en versleten' uitzien, maar het is dan ook alweer een jaar of 8 geleden dat ik er geweest ben, misschien hebben ze een hoop vernieuwd.
Wilde maar n middagje aangezien we daar vlakbij in ons challetje/caravannetje dingetje (tja is n caravan maar lijkt meer n challet) zitten. Dus om n keer ergens uitgebreid heen te gaan, lekker eten en zwemmen enzo.
Nou dat klinkt allemaal erg pre. Op eentje na maarja als het niet je ding is dan is het natuurlijk al minder. We zullen het toch eens gaan bekijken dan! Bedankt dames!
Ik vond het zwembad erg mooi, maar de rest.... ik wil niemand beledigen, maar ik vond het een beetje een 'tokkie hotel' Van die Hollandse muziek en veel oudere mensen, en allemaal van het type: "zoveel mogelijk zuipen en eten want het is gratis". De hotelkamers waren ook wel aan een opknapbeurt toe (maar goed, jij gaat een middagje). Ik vond het geen aanrader in ieder geval.
Wij hebben dr laatst voor het eerst gezwommen en dat was echt wel heel erg mooi! Alleen ietsje kleiner dan we gedacht hadden. En het gratis drinken en fruit was het in iedergeval niet waard hahaha, wat vies! Maar ondanks dat hebben we een super leuke avond gehad. Vroeger trouwens veel kinderfeestjes gehad daar, en dat was helemaal feest. Net zoveel poffertjes en patatjes eten tot je er bij neer viel! Geweldig! Ik vind het zeker wel een aanrader hoor. Veel plezier!
wij wonen er 10 min vandaan en gaan er dus geregeld zwemmen en hebben er al verscheidene feestjes gehad... erg leuk daar hoor... zwembad ook....
Oké, het is misschien een beetje 'tokkie', maar daarom niet minder leuk als je je daarop instelt. Dat mensen zeggen dat het eten niet goed was, klopt echt niet. Je hebt heel veel keuze, dus altijd wel iets te vinden naar je zin. Ik kan me voorstellen dat het met kinderen voor een middag erg leuk kan zijn. Het zwembad is helemaal super! Ik denk nog soms wel eens: konden we maar lekker naar het zwembad van Preston Palace. Mooi donker met sterrenhemel. Ook fijn voor de maatjes meer! De kermis is trouwens ook erg leuk. Je pakt nog een bioscoopje erbij en je dag is helemaal goed! Lekker doen hoor! En de tokkiegedachte even van je afzetten die middag.
Hartstikke leuk.... als je houdt van mensen die overmatig lopen te eten en zuipen en te dringen bij de buffetten omdat het zo lekker goedkoop is... Bah... niet mijn ding!
Eén keer geweest en gelijk de laatste keer We waren met een hele grote groep en hebben wel lol gehad maar niet helemaal mijn ding.