Kent iemand preston palace?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 11 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
  2. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja zeker een aanrader.
    goed eten en gezellig.

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ben er een keer een weekend geweest. En vindt het echt een aanrader. Lekker eten, ruim genoeg keus. Leuke activiteiten. Erg leuk zwembad. Kamers zijn van alles voorzien. Dus gewoon doen ;)

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ik vond het niet leuk... weekendje met vrienden geweest.. maar het is niet mijn ding..
    Het zwembad was wel erg mooi...

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    zwembad is wel ok, de rest vond ik er nogal 'oud en versleten' uitzien, maar het is dan ook alweer een jaar of 8 geleden dat ik er geweest ben, misschien hebben ze een hoop vernieuwd.

6. Heerlijk, maar na 2 nachtjes heb je het wel gehad..

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wilde maar n middagje aangezien we daar vlakbij in ons challetje/caravannetje dingetje (tja is n caravan maar lijkt meer n challet) zitten. Dus om n keer ergens uitgebreid heen te gaan, lekker eten en zwemmen enzo.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind het zeker een aanrader! Wij zijn er vorige jaar geweest en is hartstikke goed bevallen.

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ben er met Walibi collegas geweest,heb er een heerlijke avond gehad!

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou dat klinkt allemaal erg pre. Op eentje na maarja als het niet je ding is dan is het natuurlijk al minder.
    We zullen het toch eens gaan bekijken dan!
    Bedankt dames!

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vond het zwembad erg mooi, maar de rest.... ik wil niemand beledigen, maar ik vond het een beetje een 'tokkie hotel' :) Van die Hollandse muziek en veel oudere mensen, en allemaal van het type: "zoveel mogelijk zuipen en eten want het is gratis".
    De hotelkamers waren ook wel aan een opknapbeurt toe (maar goed, jij gaat een middagje). Ik vond het geen aanrader in ieder geval.

12. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben dr laatst voor het eerst gezwommen en dat was echt wel heel erg mooi! Alleen ietsje kleiner dan we gedacht hadden. En het gratis drinken en fruit was het in iedergeval niet waard hahaha, wat vies! Maar ondanks dat hebben we een super leuke avond gehad.

Vroeger trouwens veel kinderfeestjes gehad daar, en dat was helemaal feest. Net zoveel poffertjes en patatjes eten tot je er bij neer viel! Geweldig!

Ik vind het zeker wel een aanrader hoor. Veel plezier!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik vond het echt tegenvallen niet veel te doen en saai zwembad ( wel mooi ;) )

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohja het fruit (alleen mandarijnen )en drinken stelde indd niks voor

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij wonen er 10 min vandaan en gaan er dus geregeld zwemmen en hebben er al verscheidene feestjes gehad... erg leuk daar hoor... zwembad ook....

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik vind het super om met een hele groep heen te gaan! of anders een middagje..

17. Jeanine77

Jeanine77 Lid

12 jul 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, het is misschien een beetje 'tokkie', maar daarom niet minder leuk als je je daarop instelt.
    Dat mensen zeggen dat het eten niet goed was, klopt echt niet. Je hebt heel veel keuze, dus altijd wel iets te vinden naar je zin. Ik kan me voorstellen dat het met kinderen voor een middag erg leuk kan zijn. Het zwembad is helemaal super! Ik denk nog soms wel eens: konden we maar lekker naar het zwembad van Preston Palace. Mooi donker met sterrenhemel. Ook fijn voor de maatjes meer!

De kermis is trouwens ook erg leuk. Je pakt nog een bioscoopje erbij en je dag is helemaal goed! Lekker doen hoor! En de tokkiegedachte even van je afzetten die middag.

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hartstikke leuk.... als je houdt van mensen die overmatig lopen te eten en zuipen en te dringen bij de buffetten omdat het zo lekker goedkoop is...
    Bah... niet mijn ding!

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuk voor een keertje, maar meer als 't slecht weer is

20. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Eén keer geweest en gelijk de laatste keer ;)

We waren met een hele grote groep en hebben wel lol gehad maar niet helemaal mijn ding.

Deel Deze Pagina