Kent iemand preston palace?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 11 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wij zijn er wezen zwemmen en was wel erg leuk wel weinig voor de kinderen vond ik en de kleintjes moeten persee in de ring blijven mag dus niet ff vast houden of bandjes om

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Vorig jaar geweest en vond het erg leuk! Maar ik (en onze hele fam:D) houden wel van véél eten/drinken en gezelligheid:D Er is idd wel wat voor iedereen te doen. Wij gingen bv niet naar de barretjes maar lekker rustig biljarten of bowlen:)

Dit jaar gaan we nog eens met de hele familie, en mijn ouders gaan elk jaar minstens 1-2 keer een weekendje samen:)

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh nou zijn de meningen ineens n stuk meer verdeeld!
    Nouja dan moet ik er zelf maar achter komen denk ik :D
    Ook jullie bedankt dames!
    En het is idd voor als het in de vakantie eens n dagje niet zo lekker weer is om in het buitenzwembad wat 5 mins fietsen van onze camping af ligt te gaan zwemmen.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik vond het vreselijk. Typsich een all-in formule. Dat trekt hebberige mensen en veel grote groepen

5. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Ben er een aantal jaren geleden geweest met een bedrijfsuitje. Was wel leuk, maar ik zou er nooit heen gaan met ze tweetjes ofzo! Mij te massaal en net wat sidmick zei all-in-formule.
    Tis net waar je van hou.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Verschrikkelijk, niet mijn ding. Maar als je van véél eten en véél drinken houdt voor weinig geld dan vind je het vast geweldig.
    Ik kom er weleens voor mijn werk en kan na 2 of 3 dagen niet wachten om weg te gaan.. met name die barretjes die naar bier en overgeefsel stinken.. en het buffet waar je mensen hun borden vol ziet laden (de bistro is wel goed).
    Wel veel vertier en je hoeft het gebouw dan ook niet uit. Gelukkig want er gaat een treintje naar Almelo en daar heb ik een jaar gewoond: dat is geen pure entertainment ;)

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
  8. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    ik ben er een keer een weekend geweest met vrienden een paar jaar geleden en hebben het erg leuk gehad.
    het is nu ook wat uitgebreid er is een kermis bijgekomen wat ook erg leuk moet zijn.

groetjes

9. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik ga er toevallig ook heen in Augustus dus ik hoop dat het mij net zo bevalt als jullie!

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland

jaaaaaaaa dat is echt een hele leuke kinderboerderij erg groot!!! ben der vaker geweest!!

preston palace vond ik geweldig wij gaan zo 2 a 3 keer per jaar een nachtje en we vinden het heerlijk er even tussen uit

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Preston Palace is meer voor bedrijfsuitjes enzo, eerst onbeperkt eten en daarna onbeperkt zuipen.

12. C78

C78 Niet meer actief

Het is inderdaad vooral leuk als je met een groep vrienden/collega's gaat. Ik zou er ook nooit met z'n 2-en of met jonge kinderen naartoe gaan...

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat raar :( dus als je met manlief lekker aan het dobberen bent dan moet je kleine in het kinder/baby/pierenbadje blijven dus??
    wij willen ook naar PP maar vind het naar mijn idee prijzig en hoor veel negatieve dingen

14. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg

Denk dat dat ligt aan de medewerker die op dat moment dienst heeft hoor...toen wij er waren heb ik ons meisje dus gewoon zonder bandje/zwemvleugeltjes oid even meegenomen in het 'diepe' water hoor, natuurlijk niet te ver het bad in maar je kunt daar makkelijk lekker aan de rand dobberen. Wel vréselijk trouwens die vissen! :$ Met een grote boog omheen zwemmen:D

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vissen? :p

Deel Deze Pagina