Iemand hier bekend mee? Ik heb al een 3tal weken pijn aan mijn voet. Alleen aan de hiel, achterkant. Het is niet van de schoenen, misschien is het daardoor wel begonnen want ik loop naar binnen en had mijn favo schoenen afgesleten dus die heb ik weggedaan en nieuwe gekocht. Binnen loop ik altijd op sokken dus ik draag niet de hele dag schoenen en op het werk zit ik meestal. Dus of het dan door die versleten schoenen komt? Echt een zeurende pijn aan de hak. Voelt ook warm aan. Geen pijn dat je niet meer kan lopen ofzo maar gewoon zeurend, irritant
Hielspoor dacht ik ook gelijk aan. Ik herken je klachten namelijk, maar ben te lui om naar de dokter te gaan. Dus raadpleeg ik mijn grote vriend Google altijd
Ja kwam ik ook al bij uit. Het enige wat ik op google heb gevonden. Ik hoopte op andere antwoorden. Maar het stopt niet als ik rust wat volgens google wel is
Dochter moest van de fysio 2x per dag koelen en een paar maal per dag oefeningen doen. Tevens inlegzooltjes
ik denk idd ook hielspoor. Helaas gaat dat best moeilijk over. Nu al 2 jaar last van. (behalve tijdens de zwangerschap) Nu weer in volle hevigheid terug en binnenkort waarschijnlijk aan de steunzolen (ofzo) maar heb wat meer problemen met mijn voeten. Zooltjes kunnen idd helpen! Sterkte
Hahahaha...bij mij ook niet. Maar ik heb een paar keer zooltjes voorbij zien komen. Misschien toch maar dat proberen. Of toch maar eerst naar de dokter
Ik wacht het nog een week af. Misschien een week met mijn oude nike schoenen rondlopen, bij die voel ik niks en anders zooltjes halen. Gewoon bij een schoenmaker?
Hier ook een hele periode gehad. Naar de fysio geweest en die heeft een echo van mijn hiel gemaakt. Bleek geen hielspoor, maar een geïrriteerd hielbot (ja, dat kan dus ook). Hier hielp het goed om van die gelzooltjes in mijn schoenen te doen. Als ik lang had gelopen dan voelde ik het alsnog wel hoor. Heb er denk ik wel 1.5 jaar last van gehad. Nu zwanger geweest en opeens is het verdwenen. Ook met lang lopen komt het niet terug. Heel raar, maar wel heel fijn.